Into the Badlands: Blade Battle Review (Xiaomi Redmi Note 4X): joc de acţiune bine realizat şi simplu, inspirat de serialul AMC de succes (Video)

1.267 ori
<b>Into the Badlands: Blade Battle Review (Xiaomi Redmi Note 4X): joc de acţiune bine realizat şi simplu, inspirat de serialul AMC de succes (Video)</b>Printre noile seriale difuzate de postul american AMC se numără și Into the Badlands: Blade Battle, titlu care a ajuns și pe mobil sub forma unui joc. Noi l-am testat pe Xiaomi Redmi Note 4x și aflați că avem în cazul de față un joc de acțiune care

Nu ştiu dacă sunteţi la curent cu noile seriale AMC, dar am înţeles că Into the Badlands ar fi un hit. AMC a bifat deja mega reuşite cu Walking Dead şi Breaking Bad, deci are o reputaţie bună. Şi cum un serial celebru nu putea să nu primească şi un joc asociat, Into the Badlands primeşte jocul Blade Battle, gratuit in Play Store şi testat de noi pe Xiaomi Redmi Note 4X.

Into The Badlands Blade Battle

Lansat în lună martie, acest titlu este unul de acţiune cu lupte pe baza unui control simplu, cu swipe şi tap. Avem peste 25 de eroi din serial, cu o varietate impresionantă de costume şi atacuri. Luptele sunt foarte scurte, unele având şi un timp limită ideal de completare, deseori sub un minut. Grafica arată binişor şi mă refer în special la varietatea mediului de joc, dar şi animaţiile atacurilor.

Into The Badlands Blade Battle

Va trebui să avem mare grijă cum param sau prevenim loviturile, astfel că un inamic marcat cu galben trebuie lovit cu swipe pentru contracarare, iar unul cu albastru cu tap. Cei care pot arunca cuţite vor avea o rază de acţiune roşie, încât să apăsăm pe ecran pentru a ne muta eroul şi a evita să fim loviţi. Există şi o putere specială care se încarcă odată cu inamicii doborâţi şi mai ales când folosim un takedown prin dublu tap pe inamic.

Into The Badlands Blade Battle

Coloana sonoră e destul de atractivă, cu ceva influenţe orientale. Evident jocul are şi elemente freemium, precum un energy meter de doar 3 unităţi pentru fiecare personaj, deci după 3 lupte e out, sau putem să îi umplem bara la loc, cheltuind bani sau gems. Facem upgrade unui erou fuzionând două cărţi de joc de acelaşi tip. Unghiul luptelor este izometric şi titlul e cu adevărat distractiv, deşi uneori devine greu să te coordonezi între atât de mulţi inamici.

Avem şi boss battles şi putem trimite eroii să caute obiecte şi să facă questuri când nu îi folosim. E un joc de nota 9 pe care sunt sigur că fanii serialului îl vor aprecia. Există şi PVP şi alianţe şi content asociat fiecărui episod nou din serial. Îl puteți descărca pentru Android de aici și pentru iOS de aici

Prețul actualizat al lui Xiaomi Redmi Note 4x îl aflați de pe eMAG.ro!

Review joc Into the Badlands: Blade Battle, prezentat pe Xiaomi Redmi Note 4X: