Power Rangers Legacy Wars Review (Samsung Galaxy S8): un fighter destul de arătos, puţin cam prea simplu; Colecţionarea e cheia! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Android  Samsung 767 ori
<b>Power Rangers Legacy Wars Review (Samsung Galaxy S8): un fighter destul de arătos, puţin cam prea simplu; Colecţionarea e cheia! (Video)</b>Din categoria jocuri de luptă vine astăzi titlul numit Power Rangers Legacy Wars, joc pe care l-am testat pe flagship-ul Samsung Galaxy S8. La nivel de design acesta este chiar arătos, dar atunci când vine vorba de gameplay-ul propriu zis parcă

Cel mai nou film Power Rangers a debutat în cinematografele din România pe 7 aprilie şi evident că are şi un tie-in sub formă de joc de mobil. Numele său este Power Rangers: Legacy Wars şi e gratuit in Play Store. Dacă tot nu ne-a mers cel mai nou joc Gangstar pe Galaxy S8, am folosit acest smartphone pentru a rula jocul Power Rangers.

Power Rangers: Legacy Wars

Acest titlu este un fighter, care include un număr impresionant de personaje deblocabile. Toţi clasicii pe care îi ştiţi din serialul difuzat de ProTV sunt aici. Avem party-uri de către 3 rangeri, dintre care un personaj principal şi 2 cu rol de Assist. Fiecare are câte o abilitate unică şi atacuri principale, ce pot lovi în proximitate sau la distanţă.

E interesant că luptele nu se dau pe runde, ci avem 99 de secunde să ne desfăşurăm şi atât. Jocul pune accent pe luptele în multiplayer şi singurul aspect single player e training-ul. Puteţi face swipe pentru a vă mişca înainte şi înapoi şi a evita unele atacuri, iar în centrul ecranului e un cerc care se umple cu până la 10 unităţi. Unităţile sunt puncte cheltuite pentru a declanşa atacuri.

Cu 5 puncte spre exemplu chemaţi un ranger secundar, cu 6 puteţi face un soi de tornadă cu un Ranger galben. Mai puteţi trage şi cu lasere la distanţă şi arunca cu bombe. Evident există upgrade-uri şi fiecare personaj poate face level up. Jocul nu e deloc zgârcit cu resursele şi ce am apreciat cel mai mult la Legacy Wars a fost grafica şi mai ales animaţiile atacurilor.

Fiecare final de bătălie e marcat de o secvenţă slow motion super arătoasă. E un joc distractiv, puţin random când se suprapun atacurile voastre cu ale adversarului şi are o mecanică de tip piatra-foarfece-hartie pentru contracararea atacurilor. Ce e cert e că acest titlu arată bine şi asta mai ales pe ecranul spectaculos al lui Galaxy S8. Păcat că e puțin cam simplu și nu provoacă prea mult intelectul.

Îi dăm un 8.5 din 10 şi îl găsiţi aici pentru Android și aici pentru iOS! De asemenea, prețul actualizat al smartphone-ului Samsung Galaxy S8 poate fi verificat pe eMAG.ro!

Review joc Power Rangers Legacy Wars, prezentat pe Samsung Galaxy S8