Leappy Dog Review (Allview C6 Quad 4G): joc 3D cu rotirea perspectivei și un câine ciobănesc care adună oi (Video)

1.116 ori
<b>Leappy Dog Review (Allview C6 Quad 4G): joc 3D cu rotirea perspectivei și un câine ciobănesc care adună oi (Video)</b>Leappy Dog este un joc disponibil gratuit in Play Store, pe care l-am testat pe telefonul Allview C6 Quad 4G, oferit vouă la un concurs Mobilissimo.ro. Titlul e interesant, în ideea că putem roti perspectiva în 3D pentru a face un platforming ca la...

Leappy Dog este un joc disponibil gratuit in Play Store, pe care l-am testat pe telefonul Allview C6 Quad 4G, oferit vouă la un concurs Mobilissimo.ro. Titlul e interesant, în ideea că putem roti perspectiva în 3D pentru a face un platforming ca la carte.

Controlăm un câine ciobănesc sub forma unei bule galbene, care ca și Pacman încearcă să adune alte bule, în acest caz reprezentate sub formă de oi. Inițial veți porni dintr-o zonă în care nu aveți acces la oi, dar puteți roti platformele pentru a vă aduce aproape de acestea, sau de alte platforme pe care să săriți. Jocul vine de la compania poloneză Futurum și e foarte simplu la prima vedere.

Leappy Dog Review

Aveți și powerups, precum trambuline sau mecanisme de teleportare și puteți face câinele să sară la distanță pe alte platforme. Va trebui să obțineți 3 stele în nivele și vor conta atât numărul de oi adunate, cât și timpul necesar pentru a termina nivelul. Scopul este să nu cădeți în abis și să adunați oile albe, iar dacă se poate și pe cele negre. Există și checkpointuri și pătrate care se sfarâma sub voi, dar și iluzii optice.

Fundalul va include un mediu de gheață, un mediu insular însorit și unul deșertic. îi acordăm lui Leappy Dog nota 8.4 din 10 pentru originalitate și îl descărcați de aici.

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Leappy Dog Review (Allview C6 Quad 4G)

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Black Friday Direct:

*Cumpărând accesând magazinele prin aceste link-uri/ sigle, ajuți la finanțarea site-ului Mobilissimo prin procentul pe care noi îl primim în urma vânzării de la retailer. Pe tine nu te costă nimic, dar pe noi ne ajută să rămânem independenți și să devenim buni în ceea ce facem. MULȚUMIM! :)