Make It Rain: Love of Money Review (iPhone 5): lăcomia are un nume, sub forma unui joc original și corupt (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.197 ori
<b>Make It Rain: Love of Money Review (iPhone 5): lăcomia are un nume, sub forma unui joc original și corupt (Video)</b>Make It Rain: Love of Money nu e o realizare extraordinară pe piața de gaming, ci mai degrabă o idee interesantă pusă în aplicare într-un format simplu. Avem de-a face cu un joc gratuit, disponibil pe Android și iOS și testat de noi pe iPhone 5....

Make It Rain: Love of Money nu e o realizare extraordinară pe piața de gaming, ci mai degrabă o idee interesantă pusă în aplicare într-un format simplu. Avem de-a face cu un joc gratuit, disponibil pe Android și iOS și testat de noi pe iPhone 5.

Acesta este un titlu casual, un simulator de lăcomie, care a ajuns rapid noul Flappy Bird, producând 50.000 de dolari pe zi pentru creatorii săi. Aceștia se lăudau cu o lună în urmă că au depășit deja 2 milioane de jucători. Ideea e simplă: faceți swipe pe ecran pentru a arunca cu bani și pentru a obține acești bani adăugați contului vostru. Evident, totul se întâmplă virtual, iar când ajungeți la o anumită sumă, o puteți invești, pune la saltea, mitui judecători sau cumpăra o țară bananieră.
​

Există 2 modalități să faceți bani: automat odată cu trecerea timpului său prin swipe. Puteți upgrada valoarea unui swipe cu achiziții sau crește cantitatea de bani care va curge dintr-un robinet virtual într-o găleată. Acea găleată trebuie mărită periodic, altfel se va umple rapid și veți pierde banii care vi se cuvin. Din când în când apare și FBI-ul, care va încerca să vă confiște o parte din avere, iar aici aveți un sistem de "roată norocului", prin care vă eliberați de acuzații prin mită sau plătiți amendă.

Jocul e amuzant, dar nu e o provocare deosebită. El provoacă dependenta, e profund corupt și e amuzant că puteți cumpăra un întreg sistem de votare, deci practic decideți președintele unei țări mari dacă vreți. îi dăm notă 8.3 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Dacă vreți să aflați cu cât se mai vinede iPhone 5 pe care am prezentat jocul, puteți afla de pe eMAG.ro.

Make It Rain: Love of Money Review (iPhone 5)