Minecraft Story Mode Review (OnePlus 2): un titlu Minecraft atipic, cu acţiune rapidă, dar prea puţin umor marca Telltale (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 730 ori
<b>Minecraft Story Mode Review (OnePlus 2): un titlu Minecraft atipic, cu acţiune rapidă, dar prea puţin umor marca Telltale (Video)</b>&Icirc;mi plac la nebunie jocurile de la Telltale Games şi ei cred că sunt singurii care te pot face să pl&acirc;ngi &icirc;n Walking Dead, pentru ca apoi să r&acirc;zi &icirc;n Tales from the Bordelands, &icirc;n hohote chiar. C&acirc;nd am auzit că...

Îmi plac la nebunie jocurile de la Telltale Games şi ei cred că sunt singurii care te pot face să plângi în Walking Dead, pentru ca apoi să râzi în Tales from the Bordelands, în hohote chiar. Când am auzit că se ocupă de un titlu graphic novel/point and click Minecraft am devenit brusc interest. Jocul se numeşte Minecraft Story Mode, costă 5 euro (primul episod) şi a fost testat de mine pe OnePlus 2.

Titlul ocupă în jur de 1 GB şi are destul de mult umor, dar nu la fel de mult ca şi titlul mai sus menţionat, din universul Borderlands. Aventura în care pornesc eroii noştri, aparent nişte nerds banali aminteşte foarte mult de începutul filmului LEGO Movie, cu nişte loseri adorabili şi naivi ca personaje. Ei merg la un concurs de crafting, având în echipă şi un porc simpatic numit Reuben, care are o altercaţie cu zombie. Apoi el trebuie sa traiască cu un ochi vanăt restul episodului.

Ca în fiecare joc Telltale, veţi putea alege variante de replici pentru dialog, rute de parcurs/alergat şi personaje cu care să simpatizaţi sau cu care să deveniţi inamici. Veţi putea şi face crafting pentru săbii, sau folosi poţiuni, iar luptele se desfăşoară pe bază de tap şi swipe şi durează puţin. Cumva, un personaj negativ cheamă un dragon uriaş negru, în timpul lui Endercom, convenţia de crafting şi apoi ajungeţi şi în iadul Minecraft-ului, adică Nether.

Sunt o sumedenie de referinţe aici la faimosul univers Minecraft, dar şi foarte multă dramă de adolescenţi. Miezul acţiunii se învârte în jurul eternei întrebări a unui tânăr: "oare arăt cool făcând asta?". Am jucat 2 ore din acest titlu şi dialogurile sunt cam copilăroase, dar povestea e amplă, mai ales că acesta e doar primul episod. Grafica si sunetul sunt delicioase pentru fanii epocii 16 bit si Minecraft. Îi acordăm nota de 9 din 10 lui Story Mode şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

OnePlus 2, prețuri actualizate:

Review Minecraft Story Mode Prezentat pe OnePlus 2