Tales From the Borderlands Review (Allview Viva H7 Xtreme): cel mai amuzant joc disponibil vreodată pe Android, o poveste excelentă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 740 ori
<b>Tales From the Borderlands Review (Allview Viva H7 Xtreme): cel mai amuzant joc disponibil vreodată pe Android, o poveste excelentă (Video)</b>După un Wolf Among Us excelent de la Telltale Games și un Game of Thrones bun, dar de la care așteptăm puțin mai mult, Telltale da lovitura cu Tales from the Borderlands. Jocul e disponibil în format episodic in Play Store și App Store și noi l-am...

După un Wolf Among Us excelent de la Telltale Games și un Game of Thrones bun, dar de la care așteptăm puțin mai mult, Telltale da lovitura cu Tales from the Borderlands. Jocul e disponibil în format episodic in Play Store și App Store și noi l-am testat pe tableta Allview Viva H7 Xtreme, pe care o puteți câștiga la concurs.

Jocul costă 5 dolari sau mai bine zis primul episod costă 5 dolari, următoarele având prețuri similare odată cu debutul lor. Ca și celelalte jocuri Telltale, acesta este un graphic novel interactiv, în care puteți să apăsați pe ecran pentru a alege decizii ale personajului sau replici potrivite. Aveți limită de timp, iar tăcerea este și ea o opțiune. Pe lângă alegerile de replici sau acțiuni, veți putea face swipe sau apasa rapid pe display pentru a participa la lupte, în care mai degrabă evitați inamicii, decât să îi loviți în plin.

Veți putea și să controlați de la distanță un robot uriaș, pe care îl personalizați cu o serie de echipamente fix în timpul luptei. Povestea este excelentă, cu două personaje de pe satelitul Hyperion coborând pe planeta Pandora pentru a pune mâna pe o relicvă foarte scumpă. Rhys este unul dintre personaje, iar întreaga poveste e spusă prin prisma minciunilor sale, apoi timpul este dat înapoi și al doilea personaj principal, Fiona spune versiunea sa a poveștii.

Tales From the Borderlands Review (Allview Viva H7 Xtreme): cel mai amuzant joc disponibil vreodată pe Android, o poveste excelentă (Video)​

De fiecare dată Rhys este prins cu minciuna și avem un motiv în plus să râdem de/cu el. De parcă asta nu era de ajuns, de fiecare dată când muriți în joc, Rhys va spune "da de fapt nu am murit, hai să mai spun povestea o dată". Acțiunea vă va duce la o întâlnire cu jefuitori din deșert, cu un colecționar nebun care arată că Johnny Depp în Fear and Loathing in Las Vegas și veți putea folosi și ochiul cibernetic al lui Rhys pentru a scana mediul din jur, în căutarea de indicii.

Pentru un joc în care trebuie doar să apăsați pe ecran și să faceți swipe uneori, Tales From the Borderlands e genial și dacă îl jucam la timp ar fi putut fi jocul anului 2014, peste Valiant Hearts. Actorii vocali sunt excelenți, iar atmosfera e perfectă, mai ales pentru fanii Borderlands. Acest joc primește de la noi nota 10 din 10 și trebuie descărcat de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al tabletei îl puteți afla de pe:

Tales From the Borderlands Review (Allview Viva H7 Xtreme)