Plunder Pirates Review (iPhone 6): clonă de Boom Beach cu grafică Metal și gameplay lent (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 818 ori
<b>Plunder Pirates Review (iPhone 6): clonă de Boom Beach cu grafică Metal și gameplay lent (Video)</b>Nici măcar Rovio nu se mai teme să realizeze o clonă de Clash of Clans, iar prin programul Rovio Stars, care susține tot soiul de startupuri cu jocuri inspirate, finlandezii au lansat Plunder Pirates. El a fost printre primele jocuri care oferă acel...

Nici măcar Rovio nu se mai teme să realizeze o clonă de Clash of Clans, iar prin programul Rovio Stars, care susține tot soiul de startupuri cu jocuri inspirate, finlandezii au lansat Plunder Pirates. El a fost printre primele jocuri care oferă acel look next gen datorită tehnologiei Metal și asta se vede în special în modul în care arata apa din joc.

Plunder Pirates este un MMO strategic, un Clash of Clans acvatic cu pirați. El seamănă mult și cu Boom Beach și se bazează foarte mult pe construcția de clădiri, adunarea de resurse, antrenarea de unități și bătălii. Aveți și o latură de explorare, sub forma unor pătratele pe o hartă, pe care le descoperiți pe măsură ce avansați. Bătăliile se dau automat și tot ce faceți este să plasați unitățile pe țărm și apoi pirații voștri vor trece la atac.

Plunder Pirates

Spre deosebire de Boom Beach aici nu avem și un flare pentru a ghida unitățile, ceea ce face jocul mai greu. Odată ce lansăm pirații în lupta îi pierdem, deci trebuie să cheltuim din nou resurse pentru a antrena alții. Jocul are 3 monede de schimb: grogul, aurul și gems, acestea din urmă fiind un currency freemium, care înlătura timerele și e foarte greu de găsit. Veți putea construi taverne, academii, upgrada clădirile, dar și construi o defensivă formată din mine, turnuri, mortare și altele.

Plunder Pirates​

Construcția durează mult, ca și explorarea și deseori veți putea doar privi ecranul, neavând nimic interesant de făcut. Puteți să vă alăturați unei ghilde sau să creați una nouă și mare atenție când atacați un jucător real, deoarece ghilda să se poate răzbuna. Grafica arată excelent aici și dacă dați zoom veți vedea pirații cum patrulează, construiesc sau repara câte ceva pe insula voastră. Acesta e genul de joc pe care trebuie să îl joci cu săptămânile, nu doar câteva zile, dar pe mine unul nu m-a prins. îi acordăm nota de 7 din 10 și îl descărcați de aici.

iPhone 6, prețuri actualizate:

Plunder Pirates Review (iPhone 6)