Leap Day Review (Orange Dive 71): joc one tap cu conţinut nou în fiecare zi (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Orange 1.183 ori
<b>Leap Day Review (Orange Dive 71): joc one tap cu conţinut nou în fiecare zi (Video)</b>Atunci când propui un joc one tap publicului te expui ca acesta să părăsească aplicaţia după câteva sesiuni de gaming şi să nu petreacă decât câteva minute în joc pe zi. Ei bine Nitrome e expertă în titluri de genul şi a găsit o reţetă bună în cazul lui..

Atunci când propui un joc one tap publicului te expui ca acesta să părăsească aplicaţia după câteva sesiuni de gaming şi să nu petreacă decât câteva minute în joc pe zi. Ei bine Nitrome e expertă în titluri de genul şi a găsit o reţetă bună în cazul lui Leap Day. Am testat jocul pe telefonul Orange Dive 71 (preț telefon aici) şi îl găsiţi în Play Store gratuit.

Cheia aici e faptul că în fiecare zi primim un alt nivel de jucat şi putem să le rejucam pe cele deja încercate în zilele trecute. Acesta este un platformer de acţiune, care se bazează pe salturi pentru a trece la diferite nivele ale unui "turn". Capcanele sunt foarte variate în calea voastră şi includ şi roboţi şi lasere, dar şi fructe care zboară alandala sau ţepi.

Avem şi checkpoint-uri activabile lateral, dar doar dacă cheltuim valorile strânse până atunci, sub formă de fructe. Grafica e de tip pixel art şi nostalgică, iar muzica e pe măsură. Jocul e distractiv şi destul de solicitant, dar nu chiar greu. Aveţi foarte multe salturi de tip double jump de făcut, unele teoretic imposibile, dar practic realizabile, dacă ştiţi 2-3 lucruri despre ricoşeturi.

Senzaţia e de titlu de GameBoy şi ne-a plăcut acest titlu. Simplul fapt că fiecare zi aduce un nou nivel îl face să merite nota de 9.2 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prezentare joc Leap Day pe Orange Dive 71

⚡ Vă ținem la curent cu informații legate de Black Friday, dar și cu produse la reduceri excelente aici. (Live Blogging Black Friday 2018)