Rayman Jungle Run review - clasicul Ubisoft acum și pe Android, un joc colorat și vesel (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.523 ori
<b>Rayman Jungle Run review - clasicul Ubisoft acum și pe Android, un joc colorat și vesel (Video)</b>După ce v-am prezentat jocul Wild Blood pe Samsung Galaxy Note II, acum vi-l prezentăm și pe Rayman Jungle Run, un titlu catalogat drept "one touch running", ceva gen Sonic dacă vreți. Am testat acest titlu pe phabletul de 5.5 inch de la Quickmobile...

După ce v-am prezentat jocul Wild Blood pe Samsung Galaxy Note II, acum vi-l prezentăm și pe Rayman Jungle Run, un titlu catalogat drept "one touch running", ceva gen Sonic dacă vreți. Am testat acest titlu pe phabletul de 5.5 inch de la Quickmobile și aflați că jocul costă 2.99 dolari și îl găsiți chiar acum în Google Play Store.

în bună tradiție a jocurilor Rayman de la Ubisoft, Jungle Run ne permite să îl controlăm pe micuțul personaj vesel, pe măsură ce își adună prietenii sai aurii și luminoși, dar fără o poveste sau un scop prea clar. Ideea este că în fiecare nivel Rayman aleargă automat, iar voi apăsați pe ecran pentru a-l face să sară, să își folosească părul ca elicopter si sa pluteasca in aer, iar în ultimele nivele să își folosească pumnii doborand obstacole. în seria a treia de nivele veți putea alerga chiar vertical sau cu capul în jos, iar gameplay-ul este foarte rapid și distractiv.

Rayman Jungle Run Android

Culorile sunt vii, iar nivelele sunt făcute astfel încât să aveți numeroase obstacole și capcane și vă fie greu să adunați toți licuricii. Odată ce îi veți aduna, veți debloca o serie de nivele speciale mai întunecate decât cele normale. Acest joc aduce destul de mult cu Rayman Origins, apărut pe console și PC nu cu mult timp în urmă, ceea ce e un compliment, deoarece jocul a fost îndrăgit. Veți trece prin jungla în jocul de pe Android, dar și prin peșteri întunecate, veți evita râuri de lavă și tentacule cu țepi.

Rayman Jungle Run

Pentru acest joc vioi acordăm o notă de 8.5 din 10 și vi-l recomandăm cu multă căldură, mai ales dacă ați jucat primele release-uri Rayman pe PlayStation 1 și sunteți nostalgici. Jocul îl puteți descărca de aici.

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)