Real Steel Champions Review (Amazon Fire Phone): bătăi cu roboţi foarte personalizabili şi combo-uri arătoase (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.087 ori
<b>Real Steel Champions Review (Amazon Fire Phone): bătăi cu roboţi foarte personalizabili şi combo-uri arătoase (Video)</b>Cred că filmul Real Steel a primit deja vreo 3 jocuri mai mult sau mai puţin oficiale, iar cel de faţă se număra printre ele. Real Steel Champions a fost testat de noi pe telefonul Amazon Fire Phone, primit &icirc;n teste de la Quickmobile.ro. &nbsp;...

Cred că filmul Real Steel a primit deja vreo 3 jocuri mai mult sau mai puţin oficiale, iar cel de faţă se număra printre ele. Real Steel Champions a fost testat de noi pe telefonul Amazon Fire Phone, primit în teste de la Quickmobile.ro.

Jocul este un freemium, care ca de obicei include un sistem de energie, ce vă oferă doar câteva lupte şi apoi trebuie să staţi pe bară. Titlul a debutat în martie 2015 şi este similar cu jocul pentru copii "rock 'em sock 'em" din SUA. Produs de Reliance Games, Real Steel Champions va permite să personalizaţi robotul vostru, astfel încât să îl faceţi de nerecunoscut.

Puteţi schimba culoarea sa, să îi puneţi braţe şi corp nou, dar şi un cap nou şi chiar să înregistraţi la microfon o nouă frază de prezentare în ring. Toate accesoriile robotului costa mulţi bani şi puteţi debloca şi noi atacuri. Controlul e simplu în luptă, cu un pad direcţional în stânga şi butoane pentru uppercut, lovitura normală şi parare incluse.

Real Steel Champions Review (Amazon Fire Phone)

Se pot realiza combo-uri şi există şi mişcări ce trec prin parare. Muzica de fundal e destul de plăcută, iar grafică arată bine. Roboţii sunt strălucitori, au animaţii complexe, dar sunt cam băţoşi în luptă. Doar mişcările speciale şi cele de final arata ceva mai bine. Puteţi să alegeţi modul cariera şi să vă partajaţi robotul vostru cel unic pe Facebook.

Acest titlu e distractiv, dar mecanismele freemium enervează, deci îi dăm notă 8.3 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.