Red Ball 4 Review (Karbonn Sparkle-V): platformer atractiv cu treceri line Între nivele, un fel de schelet al lui Leo's Fortune (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 555 ori
<b>Red Ball 4 Review (Karbonn Sparkle-V): platformer atractiv cu treceri line Între nivele, un fel de schelet al lui Leo's Fortune (Video)</b>Atunci când am testat telefonul Android One Karbonn Sparkle V, am testat și jocuri pe el evident, ocazie cu care am descoperit platformerul Red Ball 4. Acest joc este disponibil gratuit in Play Store și da senzația de Leo&#39;s Fortune în versiunea...

Atunci când am testat telefonul Android OneKarbonn Sparkle V, am testat și jocuri pe el evident, ocazie cu care am descoperit platformerul Red Ball 4. Acest joc este disponibil gratuit in Play Store și da senzația de Leo's Fortune în versiunea ultra simplă.

După cum spune și titlul, veți controla o bilă roșie, cu care veți sări de pe o platformă pe alta și veți putea muta cutii în vreme ce evoluați prin nivele. Veți sări și pe inamici pentru a-i elimina din cale și a obține stele în plus și veți aduna acele stele din nivel pentru a completa fiecare stagiu. Aveți la dispoziție 45 de nivele, cu puzzle-uri și capcane din ce în ce mai complicate.

Red Ball 4​

Trebuie să nu cădeți în apă, să împingeți cutiile la locul potrivit pentru a urca pe ele și aveți doar 3 butoane virtuale mari și late de folosit: dreapta, stânga și săritură. Fizica jocului e destul de bună, mai ales pentru un platformer și ideea de a vă lua avânt va fi utilă la multe sărituri. Puteți strivi inamici sau obiecte folosind pietre sau cutii, sari pe platforme mobile, inneca inamicii și multe altele.

Aveți la dispoziție doar 5 vieți, apoi trebuie să așteptați câteva minute să se mai încarce alte câteva sau să vedeți o reclamă la alte jocuri pentru a se încărca instant. Puteți activa și butoane în nivelele ceva mai evoluate, să vă mișcați pe vehicule și chiar aveți de-a face cu lasere și cu câte un boss de nivel. Jocul e distractiv, nu are pauze între nivele, deci faceți trecerile automat și pot spun că merită descărcat acest titlu.

îi acordăm nota 8.6 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul lui Karbonn Sparkle V îl puteți afla de pe eMAG.

Red Ball 4 Review (Karbonn Sparkle V)