Red Bull Air Race The Game Review (Huawei Ascend P7): cascadorii aeriene repetitive și o grafică 3D relativ arătoasă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 549 ori
<b>Red Bull Air Race The Game Review (Huawei Ascend P7): cascadorii aeriene repetitive și o grafică 3D relativ arătoasă (Video)</b>Atunci când am testat telefonul Huawei Ascend P7 nu m-am ferit să încerc și câteva jocuri pe el. Printre ele se numără și Red Bull Air Race The Game, un titlu gratuit asociat brandului Red Bull, implicat practic în toate sporturile extreme,...

Atunci când am testat telefonul Huawei Ascend P7 nu m-am ferit să încerc și câteva jocuri pe el. Printre ele se numără și Red Bull Air Race The Game, un titlu gratuit asociat brandului Red Bull, implicat practic în toate sporturile extreme, inclusiv acrobații cu avioane.

​

Venit de la Road House Interactive, acest joc aduce un soundtrack atractiv, plin de rock alternativ, dar și o grafică 3D relativ arătoasă. Red Bull Air Race presupune o cursă contra cronometru sau contra unor adversari, printre jaloane aeriene. Puteți opta pentru control touch sau tilt, iar jocul include curse reale și piloți trademark Red Bull. Veți apăsa butonul din dreapta ecranului pentru a accelera, iar virajele se fac cu stickul virtual lateral.

Red Bull Air Race The Game Review

Fiecare avion poate fi upgradat sau reparat, dar totul costa foarte mult în acest joc și există și timere asociate cu upgrade-urile. Red Bull a inclus aici 55 de trasee, peste 200 de curse, care vă vor duce în SUA, UK, Abu Dhabi și Europa Centrală. Va trebui să folosiți linia indicatoare galbenă de pe ecran pentru un traseu ideal, iar ideea este de a trece de piloni fără a-i lovi și cu aripile cât de cât aliniate.

Red Bull Air Race The Game​

Cursele au loc împotriva unui ghost al AI-ului sau împotriva unor avioane rivale și veți putea obține aur și puncte de experiență, care vă vor crește nivelul. 6 avioane vă stau la dispoziție, toate cu multe opțiuni de personalizare a modelului de vopsea. Red Bull Air Race The Game e bun doar în sesiuni scurte, dar devine rapid repetitiv, în ciuda cascadoriilor aeriene efectuate. îi acordăm nota de 7 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

​Huawei Ascend P7 prețuri actualizate:

Red Bull Air Race The Game Review (Huawei Ascend P7)