Republique Review (Allview Viva H7 Xtreme): un joc stealth de acţiune original, paranoic şi complicat (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.135 ori
<b>Republique Review (Allview Viva H7 Xtreme): un joc stealth de acţiune original, paranoic şi complicat (Video)</b>Uit&acirc;ndu-ne cu atenţie &icirc;n arhive am descoperit cu surprindere că popularul joc Republique testat de noi pe tableta Allview Viva H7 Xtreme nu a primit şi recenzie text, ci doar video. E cazul să remediem asta, mai ales pentru că Republique...

Uitându-ne cu atenţie în arhive am descoperit cu surprindere că popularul joc Republique testat de noi pe tableta Allview Viva H7 Xtreme nu a primit şi recenzie text, ci doar video. E cazul să remediem asta, mai ales pentru că Republique e un joc foarte atractiv.

El a costat 18 lei la momentul achiziţiei pe Android şi a rulat fără probleme pe tableta Allview. Acesta este un joc stealth total atipic, în ideea că nu controlaţi neapărat personajul din perspectiva proprie sau third person, ci folosind camere de luat vederi. Practic voi sunteţi un ajutor al personajului, care va comunica cu el prin mijloace electronice, prin telefon, PC sau orice echipament din jur.

Veţi hackui uşi pentru acest personaj, veţi detecta patrule inamice şi totul se petrece într-un stat totalitar fictiv. Jocul a pornit că o iniţiativă Kickstarter şi până la urmă a fost finanţat suficient şi lansat şi pe Android. Personajul principal poartă numele de Hope şi poate fi văzut în acţiune prin modul Omniview, care va permite să faceţi trecerea de la o cameră de securitate la alta.

Republique

Pe drum veţi putea găsi şi obiecte, precum sprayuri de piper pentru a incapacita soldaţii, baterii pentru gadgeturi şi altele. Veţi face tap pentru a merge într-o anumită zonă şi dublu tap pentru a alerga. Un tap lângă un obiect vă va permite să vă adăpostiţi în spatele său. Hope se poate ascunde într-un dulap, folosi un taser sau să se strecoare în spatele unui inamic, totul cu ajutorul vostru.

Se pot cumpăra şi abilităţi speciale cu puncte pe care le obţineţi adunând obiecte şi citind mailuri pe computere spre exemplu. Structura clădirilor în care vă aflaţi e labirintica, deci va fi uşor să vă pierdeţi, dar din fericire avem şi o hartă. Gameplay-ul e lent şi implică să vă întoarceţi de multe ori undeva unde aţi fost deja, ceea ce e enervant.

Grafica arată foarte bine, iar actorii vocali îşi fac treaba excelent. O să îl auziţi în fundal pe David Hayter, adică vocea faimosului Solid Snake din Metal Gear Solid. Atmosfera aduce cu cea din jocul Remember Me şi Mirror's Edge puţin. E interesant şi că putem vedea profilul fiecărui inamic şi problemele sale psihice, plus slăbiciunile. Republique e şi acum un joc foarte original, care primeşte de la noi nota 9.5 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview Viva H7 Xtreme prețuri actualizate:

Republique Review (Allview Viva H7 Xtreme)