Five Nights at Freddy's: Sister Location Review (Motorola Moto Z): mergem în viitor, probabil cu cel mai complex joc din serie (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Motorola 1.024 ori
<b>Five Nights at Freddy's: Sister Location Review (Motorola Moto Z): mergem în viitor, probabil cu cel mai complex joc din serie (Video)</b>Am jucat cred toate jocurile Five Nights at Freddy's pentru voi la Mobilissimo.ro şi toate au primit recenzii. În majoritatea mi-am manifestat surprinderea legată de cât de popular a ajuns acest joc, dar parcă la Five Nights at Freddy's 4 am început să în

Am jucat cred toate jocurile Five Nights at Freddy's pentru voi la Mobilissimo.ro şi toate au primit recenzii. În majoritatea mi-am manifestat surprinderea legată de cât de popular a ajuns acest joc, dar parcă la Five Nights at Freddy's 4 am început să înţeleg hype-ul. Acum am jucat FNAF: Sister Location şi am avut o surpriză plăcută.

Titlul costă 3 euro în Play Store şi a fost testat pe Motorola Moto Z. A debutat la începutul lunii ianuarie şi ne duce la un parc de distracţii în viitor, axat pe roboţii creepy din precedentele jocuri FNAF. Ei sunt expuşi într-o serie de cuşti şi noi ne ocupăm cu mentenanţa lor nocturnă. Îi curentăm dacă nu sunt cuminţi şi le verificăm celulele. Grafica a evoluat clar faţă de predecesori şi acum ne putem şi mişca, nu mai avem doar gameplay static.

E drept că ne mişcăm totuşi în zone predefinite, precum culoare rectilinii, căi de aerisire sau schimbăm unghiuri de vizualizare şi atât. Faţă de varianta de pe PC au fost tăiate multe filmuleţe şi content, dar şi replici ale AI-ului care ne tot ghidează sau ale lui Circus Baby. Trebuie să supravieţuim 5 nopţi, plus una custom şi fiecare noapte aduce un puzzle şi o mecanică diferită.

Review joc Five Nights at Freddy's: Sister Location, prezentat pe Motorola Moto Z

Animaţiile sunt destul de înspăimântătoare, iar monştrii sunt randaţi excelent, mai detaliat ca oricând. Avem şi minigame-uri 8 bit între nopţi şi eu am rămas blocat la Noaptea 2, fie dintr-un bug al jocului, fie al interacţiunii cu touchscreen-ul lui Moto Z. Pur şi simplu ne ascundem sub un birou şi trebuie să ne ferim de un monstru, care tot trage de o placă metalică ce ne apără. Urmează un jumpscare ca la carte mereu.

Am urmat şi walkthrough-uri de pe Internet şi tot degeaba. Am văzut gameplay-ul integral al acestui FNAF totuşi şi vă spun că Scott Cawthon a făcut o treabă foarte bună aici. Cu potenţial mare dar şi acel bug enervant, jocul tot merită un 8.6 din 10. Îl găsiţi aici pentru Android, sau aici pentru iOS şi vă recomand să îl încercaţi mai degrabă pe PC întâi, pentru că touchscreen-ul stricată din experiență.

Motorola Moto Z, prețuri actualizate: