Roller Polar Review (Allview V1 Viper S4G): ar putea fi noul Flappy Bird, un joc plăcut de enervant! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 774 ori
<b>Roller Polar Review (Allview V1 Viper S4G): ar putea fi noul Flappy Bird, un joc plăcut de enervant! (Video)</b>Roller Polar e un joc extrem de simplu, care nu are nevoie de nici o descriere. El se joacă cu un singur deget pe ecran, de vreme ce trebuie doar să săriți din când în când apăsând pe display. Am testat jocul pe telefonul Allview V1 viper S4G,...

Roller Polar e un joc extrem de simplu, care nu are nevoie de nici o descriere. El se joacă cu un singur deget pe ecran, de vreme ce trebuie doar să săriți din când în când apăsând pe display. Am testat jocul pe telefonul Allview V1 viper S4G, telefon pe care îl puteți câștiga la concurs.

Acest titlu gratuit ar putea fi noul Flappy Bird, dacă ar fi ceva mai popularizat. Conceptul sau e simplu: un urs aleargă pe un bulgăre de zăpadă uriaș, care pe măsură ce se rostogolește aduna pietre, brazi, reni și alte creaturi. Le veți evita sărind și veți sări apăsând o singură dată pe ecran. Există și o săritură dublă, prin 2 apăsări, dar trebuie să calculați cu grijă modul în care vor sosi obstacolele.

în plus, din când în când va apărea și o pasăre în calea voastră și va trebui să săriți și peste ea. Grafică 8 bit a jocului amintește și ea de Flappy Bird, iar muzica de fundal poate fi doar descrisă ca "amuzantă". Jocul provoacă dependență, dar e foarte simplu și uneori destul de frustrant, atunci când succesiunea de pietre și brazi e prea rapidă. Roller Polar primește de la noi nota 8.7 din 10 și poate fi descărcat de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Vi se pare că jocul are potențial să fie noul Flappy Bird?

Allview V1 Viper S 4G prețuri actualizate:

Roller Polar Review (Allview V1 Viper S4G)