Ronaldo and Hugo Superstar Skaters Review (LG G4): Cristiano Ronaldo devine subiect de clonă Subway Surfers, împreună cu un troll (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.223 ori
<b>Ronaldo and Hugo Superstar Skaters Review (LG G4): Cristiano Ronaldo devine subiect de clonă Subway Surfers, împreună cu un troll (Video)</b>Pentru că Ronaldinho are un joc pe care l-a promovat şi &icirc;n limba romana mai nou, de ce să nu aibă şi Cristiano Ronaldo unul? E vorba despre Ronaldo and Hugo Superstar Skaters, disponibil gratuit in Play Store şi testat pe LG G4. &nbsp; Acest...

Pentru că Ronaldinho are un joc pe care l-a promovat şi în limba romana mai nou, de ce să nu aibă şi Cristiano Ronaldo unul? E vorba despre Ronaldo and Hugo Superstar Skaters, disponibil gratuit in Play Store şi testat pe LG G4.

Acest titlu are 2 personaje, fotbalistul de la Real Madrid şi trollul Hugo, pe care îl ştim din desene animate de când eram mici. Jocul e un endless runner ce seamănă puţin cam prea mult cu Subway Surfers, iar acţiunea se petrece în Las Vegas. Aici Cristiano e vânat de paparazzi şi trebuie să treacă de obstacole folosind un skateboard.

Veţi putea accesa rute secrete, să zburaţi cu un costum special cu aripi şi să adunaţi monede, cu care cumpăraţi noi costume şi noi skate-uri. Acţiunea are loc atât pe străzile oraşului, cât şi la interiorul unui cazino, după ce treceţi de o anumită distanţă. Va trebui să încercaţi să evitaţi taxiuri şi trenuri, care vă vor putea lovi, ca în Subway Surfers.

Pe lângă monede, va mai trebui să adunaţi şi o serie de litere, care vă aduc itemuri speciale. Grafica e viu colorată, iar gameplayul e rapid şi plăcut. Muzica e "de lift" şi nu prea e inspirată. Veţi putea şi provoca prietenii pe Facebook să vă întreacă scorul şi obţine multipliere de scor. Îi acordăm acestei clone Subway Surfers nota 8 din 10, principala sa problema fiind lipsa de originalitate. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualzat al lui LG G4 îl puteți afla de aici.

Ronaldo and Hugo Superstar Skaters Review (LG G4)

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)