Skyward Review (Allview X1 Xtreme Mini): grafică de Monument Valley, endless runner vertical (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 676 ori
<b>Skyward Review (Allview X1 Xtreme Mini): grafică de Monument Valley, endless runner vertical (Video)</b>Atunci c&acirc;nd am avut &icirc;n teste telefonul Allview X1 Xtreme Mini am testat şi interesantul joc Skyward pe el. Titlul este disponibil gratuit in Play Store şi are o grafică ce aminteşte de Monument Valley. &nbsp; Jocul provoacă dependență,...

Atunci când am avut în teste telefonul Allview X1 Xtreme Mini am testat şi interesantul joc Skyward pe el. Titlul este disponibil gratuit in Play Store şi are o grafică ce aminteşte de Monument Valley.

Jocul provoacă dependență, mai ales că e foarte simplu şi uşor de controlat, chiar şi cu un singur deget. Întregul său concept e extrem de simplu: veţi urca vertical folosind un cerc care gravitează în jurul altui cerc. Aveţi un timp limită, doarece cercul care se roteşte devine tot mai mic. Puteţi apăsa oriunde pentru a plasa cercul, dar el trebuie să ajungă neapărat pe o latură a clădirii.

Skyward

Dacă respectivul cerc nu e plasat pe clădire atunci este game over. Veţi debloca noi structuri arhitecturale la fiecare selecţie de zeci de puncte atinse. Există şi powerup-uri, sub formă de simboluri, care încetinesc rotirea cercurilor, care o grăbesc sau care inversează rotirea. Compania Ketchapp a produs acest joc, ei având în palmares şi succesul titlului 2048.

Clădirile sunt generate la întâmplare, de fiecare dată când jucaţi, iar jocul e destul de distractiv, în ciuda asemănării clădirilor din fundal cu Monument Valley. Există şi un leaderboard, reclame care apar din când în când (multe), iar jocul poate fi monoton după aproximativ 15 minute. Îi acordăm nota 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X1 Xtreme Mini prețuri actualizate:

Skyward Review (Allview X1 Xtreme Mini)