Soulcraft Review - Înlocuitor de Diablo pentru Android (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.804 ori
<b>Soulcraft Review - Înlocuitor de Diablo pentru Android (Video)</b>Dacă sunteți pasionați de RPG-uri și vreți să jucați un înlocuitor de Diablo și pe tableta, atunci vă recomandăm cu multă căldură SoulCraft THD. Disponibil într-o variantă specială pentru tabletele Tegra, acest titlu este deocamdată în...

Dacă sunteți pasionați de RPG-uri și vreți să jucați un înlocuitor de Diablo și pe tableta, atunci vă recomandăm cu multă căldură SoulCraft THD. Disponibil într-o variantă specială pentru tabletele Tegra, acest titlu este deocamdată în faza trial, deci nu aveți acces la toate rasele din joc. Mai multe detalii aflați în rândurile următoare și recenzie video de la final. Noi am testat jocul pe tableta ASUS Transformer Pad 300, al carui review il vedeti aici.

Povestea lui SoulCraft reprezintă eternă bătălie între îngeri și demoni, în care voi controlați un înger și vă luptați cu tot soiul de creaturi din iad. Se pare că în varianta finală veți putea juca și cu demonii și cu pământenii. Jocul vă oferă diferite orașe reale din lume, precum New York sau Veneția în care să vă războiți cu demonii într-o arenă, să încercați să ajungeți la un portal într-o limita de timp, sa aparati cristale sau să vă luptați cu un boss. Personajul are tot soiul de armuri, arme, poțiuni și vrăji, pe care le puteți cumpăra sau debloca.

De fiecare dată când ucideți un demon câștigați suflete, pe care le puteți folosi pentru upgrade-uri. Controlul se realizează printr-un stick analogic virtual plasat pe ecran în partea stângă, în vreme ce în dreapta se afla butonul pentru atac. în părțile laterale aveți și câte două vrăji speciale, precum cea care va face invizibili, sau tot felul de atacuri speciale. înainte ca personajul să atace se va proiecta zona de acțiunii a sabiei mânuite, după cum se vede clar și în review. Veți pierde ore bune cu acest joc, iar noi am reușit chiar să conectăm un joystick de PlayStation 3 la el pentru a face controlul mai interesant.

Puteți descărca jocul de aici.