Terminator Genisys Revolution Review (LG G4): revoluţia inutilităţii (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 939 ori
<b>Terminator Genisys Revolution Review (LG G4): revoluţia inutilităţii (Video)</b>Terminator Genisys Revolution e cel mai nou joc produs de Glu şi asociat unui film. Anul trecut ei produceau un joc asociat noului film Robocop, de altfel destul de reuşit, iar acum noul film Terminator are propriul său joc. Recunosc că bătălia va...

Terminator Genisys Revolution e cel mai nou joc produs de Glu şi asociat unui film. Anul trecut ei produceau un joc asociat noului film Robocop, de altfel destul de reuşit, iar acum noul film Terminator are propriul său joc. Recunosc că bătălia va fi dură pentru a afla care e mai prost: filmul sau jocul.

Am testat acest titlu pe LG G4 şi a fost groaznic de jucat. Începem cu nivelele, care pot dura şi câteva secunde şi ajungem la Terminatorii, care arata toţi la fel şi se mişca spasmodic. Jocul e gratuit in Play Store şi e un freemium plin de chichiţe precum sistem de energie, timere infernale şi cerinţe de currency pe care nu ai cum să le îndeplineşti pentru a cumpăra arme OBLIGATORII în nivelele ulterioare.

Poţi folosi un sniper sau shotgun, dar degeaba, pentru că acesta e un shooter static şi trebuie doar să ţinteşti vag şi apoi să tragi, cu foarte puţinele tale gloanţe. Din cauza lor vei încărca mereu, iar în nivelele când ai timp limită sau supravieţuieşti, Terminatorii se apropie rapid şi trebuie omorâţi în ultima secundă. Există şi roboţi Spider care se auto detonează lângă voi şi sunt greu de nimerit, fiind rapizi.

Terminator Genisys Revolution

Singurul lucru care mi-a plăcut la acest joc e că pot zbura capul unei Terminator de pe umeri. Jocul e greu, frustrant, are o grafică semi OK, mai ales la capitolul explozii şi gameplayul nu e deloc distractiv. Îi dăm notă de 6 din 10 şi nu vi-l recomand să îl descărcaţi! Dacă doriți totuși să vă ocupați timpul cu el, îl găsiți aici pentru Android, sau aici pentru iOS.

Prețul telefonului îl puteți afla de pe evoMAG.ro.

Terminator Genisys Revolution Review (LG G4)