The Croods Review: nu tot ce atinge Rovio se transformă În aur (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.444 ori
<b>The Croods Review: nu tot ce atinge Rovio se transformă În aur (Video)</b>The Croods este un film de animație Dreamworks pe care îl găsiți acum în cinematografe și care a inspirat și un joc produs de Rovio. Titlul poarta același nume cu filmul și îl găsiți în Play Store chiar acum, disponibil gratuit. The Croods...

The Croods este un film de animație Dreamworks pe care îl găsiți acum în cinematografe și care a inspirat și un joc produs de Rovio. Titlul poarta același nume cu filmul și îl găsiți în Play Store chiar acum, disponibil gratuit. The Croods ocupa 27 MB și e un joc similar cu Farmville.

Ideea este să controlați o familie de oameni ai cavernelor, care prind animale în capcane, le îmblânzesc, hrănesc și apoi aduna resurse de la ele. Puteți construi adăposturi pentru animale, face upgrade-uri, aduna resurse și pregăti supă pentru a crește productivitatea creaturilor. Ce trebuie voi să faceți este pur și simplu să apăsați pe ecran pentru a selecta diferite opțiuni precum upgrade, colectarea de resurse sau pentru a construi o capcană sau casa pentru animale.

Personajul principal al aventurii, Grug va putea crea și câteva invenții trăznite și veți avea și câteva misiuni de îndeplinit, date de bunicuța familiei. Jocul se bazează destul de mult pe cumpărături cu bani reali, de vreme ce resurse precum bijuterii albastre sunt foarte greu de obținut. Jocul evoluează foarte lent și de aceea îi dăm doar o notă de 6.5 din 10 și chiar și pentru fanii Farmville el va fi o dezamăgire. Noi l-am testat pe ZTE Grand X In și a mâncat foarte multă baterie.
îl descărcați de aici.