The Walking Dead No Man's Land Review (Allview V2 Viper X): perfect sincronizat cu serialul AMC şi cu gameplay surprinzător de bun (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 769 ori
<b>The Walking Dead No Man's Land Review (Allview V2 Viper X): perfect sincronizat cu serialul AMC şi cu gameplay surprinzător de bun (Video)</b>Puţine jocuri Walking Dead sunt chiar la zi cu ce se &icirc;nt&acirc;mplă &icirc;n serialul AMC The Walking Dead, iar No Man&#39;s Land se număra printre cele cu bilă albă. Gratuit in Play Store, jocul a debutat &icirc;n octombrie şi noi l-am testat...

Puţine jocuri Walking Dead sunt chiar la zi cu ce se întâmplă în serialul AMC The Walking Dead, iar No Man's Land se număra printre cele cu bilă albă. Gratuit in Play Store, jocul a debutat în octombrie şi noi l-am testat pe telefonul Allview V2 Viper X, pe care vi l-am oferit la un concurs de Crăciun.

Acest titlu include atât un element de base builder, cât şi bătălii turn based. Faimosul Daryl Dickson, omul cu arbaleta şi motocicletă din serial vă va ghida prin acest joc, cu sfaturi şi tutoriale. În fundal avem o muzică de vioară tristă, preluată din serial, iar în mica noastră bază vom putea să antrenăm noi recruţi, să primim sau să refuzăm oameni şi să folosim radio-uri pentru a căuta supravieţuitori. Putem construi si aduce la nivel nou clădiri și să colectăm resurse.

Gameplayul aminteşte de jocul X-Com puţin şi in batalii va trebui să faceţi drag & drop cu traiectoria unui personaj, într-o anumită limita de spaţiu totuşi. Nu e doar un joc în care atacăm fără minte, pentru că zombii au diferite nivele şi unele misiuni implică să îi evitaţi şi să faceţi cât mai puţin zgomot cu putinţă. Trebuie să ştiţi să echilibraţi party-ul de eroi, având atât personaje cu cuţit, care omoară zombii din start, cât şi cele cu puşca, care pot trage în 3-4 nemorţi deodată.

The Walking Dead No Man's Land

Apoi sunt personajele cu armura rezistenta şi bate, care ameţesc inamicii şi rezistă la câteva muşcături. Grafică arata foarte bine în acest titlu, iar jocul are acel aer al începutului anilor 2000 şi atmosfera e excelentă. Senzaţia de teroare şi zombii apăruţi din senin sunt o parte a experienţei, fix ca în film. Evident, avem şi timere, multiple upgrade-uri ale bazei şi dialoguri bine puse la puncte.

No Man's Land este un must play pentru cei care se consideră fani adevăraţi Walking Dead şi are acţiunea adusă la zi cu serialul şi personaje carismatice. Îi acordăm un 9 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview V2 Viper X, prețuri actualizate:

Review The Walking Dead No Man's Land, prezentat pe Allview V2 Viper X