Tiltagon Review (Leagoo Lead 1): un puzzle bazat pe înclinarea device-ului, cu muzică antrenantă în fundal (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 539 ori
<b>Tiltagon Review (Leagoo Lead 1): un puzzle bazat pe înclinarea device-ului, cu muzică antrenantă în fundal (Video)</b>Recent am testat telefonul Leagoo Lead 1, un model ce provine din Hong Kong şi odată cu acesta am testat şi jocul Tiltagon. El este foarte simplu şi implică pur şi simplu &icirc;nclinarea device-ului pentru a ghida o minge către o serie de cuburi....

Recent am testat telefonul Leagoo Lead 1, un model ce provine din Hong Kong şi odată cu acesta am testat şi jocul Tiltagon. El este foarte simplu şi implică pur şi simplu înclinarea device-ului pentru a ghida o minge către o serie de cuburi.

Platformele pe care le veţi parcurge vor dispărea şi vor avea orificii şi capcane pe ele. În plus, unele vor fi în relief, deci va fi mai uşor ca bila pe care o controlaţi să cadă în neant. Ideea este să supravieţuiţi parcurgerii a cât mai multe platforme. În fundal se va auzi o muzică drum n bass, iar jocul e unul care merită jucat în sesiuni rapide, de câteva secunde sau zeci de secunde.

Veţi putea şi calibra controlul tilt şi debifa sau bifa anumite aspecte grafice pe terminalele mai slabe. Grafica arata destul de bine, iar nuanţele fistichii ale platformelor se vor schimba la fiecare rejucare. Există şi achiziţii în aplicaţie aici, care vor înlătura reclamele din joc. Tiltagon e produs în Finlanda şi vine cu efecte 3D arătoase, dar şi un gameplay atractiv şi distractiv.

Mare atenţie la calibrarea terminalului vostru totuşi! Îi acordăm acestui joc nota 9 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețuri ale lui Leagoo Lead 1, de la diferite magazine, gasiți pe Compari.ro.

Tiltagon Review (Leagoo Lead 1)