Turbo Dismount Review (Allview X2 Soul Mini): un simulator de accidente rutiere, cu fizică ragdoll bună (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 658 ori
<b>Turbo Dismount Review (Allview X2 Soul Mini): un simulator de accidente rutiere, cu fizică ragdoll bună (Video)</b>Turbo Dismount este un joc gratuit pentru terminalele Android, care se remarcă prin conceptul sadic din spatele său. El simulează accidente rutiere în diferite condiții, cu o grafică minimalistă și va permite să vedeți cum se comportă un...

Turbo Dismount este un joc gratuit pentru terminalele Android, care se remarcă prin conceptul sadic din spatele său. El simulează accidente rutiere în diferite condiții, cu o grafică minimalistă și va permite să vedeți cum se comportă un manechin în diferite poziții în/pe automobil, zburand prin parbriz si in alte conditii.

Am testat jocul pe telefonul Allview X2 Soul Mini, pe care îl puteți câștiga la un concurs Mobilissimo.ro. Titlul este produs de către Secret Exit, care au mai avut un joc de genul, care simularea căderea pe scări a unui manechin, tot cu fizică foarte bună. Odată cu descărcarea jocului primiți 3 personaje, 3 vehicule și câteva nivele accesibile, iar dacă plătiți câțiva dolari în plus puteți debloca multe alte automobile și personaje.

Veți putea conduce în prima fază un camion, un soi de vehicul de jucărie în formă de găină și o camionetă. Personajele pot fi amplasate la volan, pe capota mașinii, în spatele mașinii sau deasupra. Puteți schimba camera astfel încât acțiunea să fie văzută prin ochii manechinului, de deasupra sau din spate. în plus, puteți pune și capcane în calea mașinii, inclusiv ziduri, limitatoare de viteză, trambuline, turbo paduri și altele, ca să nu mai vorbim că aveți și trafic în cale.

Dacă fizica manechinului e bună, salturile pe care le fac mașinile în aer nu prea sunt realiste. După ce terminați cu cascadoria puteți vedea reluarea în slow motion și să dați timpul înapoi pentru a vă amuza de oasele rupte ale creaturii din plastic. Veți obține și puncte în funcție de cât damage faceți. Jocul e amuzant și sadic, dar există riscul să vă plictisiți de el rapid. îi acordăm nota 8.3 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X2 Soul Mini prețuri actualizate:

Turbo Dismount Review (Allview X2 Soul Mini)

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)