Uncanny X-Men Days of Future Past Review (iPhone 5): un platformer reușit cu faimoșii mutanți X-Men, dar și cu probleme de control (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 762 ori
<b>Uncanny X-Men Days of Future Past Review (iPhone 5): un platformer reușit cu faimoșii mutanți X-Men, dar și cu probleme de control (Video)</b>Cu câteva săptămâni în urmă am avut ocazia să joc un titlu X-Men pe iOS și deși are un nume similar cu filmul X-Men Days of Future Past, acest joc nu este legat de film. Ce are în comun acest platformer cu filmul e inamicul: Santinelele care vor...

Cu câteva săptămâni în urmă am avut ocazia să joc un titlu X-Men pe iOS și deși are un nume similar cu filmul X-Men Days of Future Past, acest joc nu este legat de film. Ce are în comun acest platformer cu filmul e inamicul: Santinelele care vor să distrugă mutanții.

Am testat Uncanny X-Men Days of Future Past pe iPhone 5 și aflați că acest joc costă 3 dolari și e un platformer destul de reușit. Avem de-a face cu un joc side scrolling cu faimoasele personaje din universul X-Men, inclusiv Wolverine, Colossus sau Shadowcat. Aceasta din urmă poate chema un dragon în ajutor, iar Colossus doboară totul în calea sa. Fiecare personaj are cam 4 abilități speciale, care pot fi upgradate cu punctele de experiența adunate în bătălii.

Controlul e simplu și e reprezentat de butoane virtuale care vă permit să mergeți înainte sau înapoi, să săriți și să loviți inamici. Puteți face și un double jump, iar acest platformer îmi amintește de titlurile Mega Man de pe vremuri, jucate pe Gameboy. Problema e că nu avem un control prea precis, mai ales că butonul de atac permite gesturi swipe în dreapta sau stânga pentru atacuri speciale și ele nu ies întotdeauna cum dorim.

Uncanny X-Men Days of Future Past​

Veți întâlni numeroase capcane în cale, de la roboți circulari care trag cu lasere, până la Santinele uriașe care vă urmăresc sau tot soiul de inamici care s-ar potrivi unui viitor SF în genul celui din Mad Max. Va fi nevoie să faceți o grămadă de "button mashing" în lupte, până vă vor durea degetele și nu așteptați la vreun combo special, ci doar la acele puteri extra. Wolverine are abilitatea de a se regenera și există din fericire și posibilitatea de a schimba mutantul în mijlocul misiunii. Totuși anumite misiuni vor impune anumite personaje.

Uncanny X-Men Days of Future Past oferă in jur de  20 de nivele, iar inamicii nu sunt atât de greu de depășit pe cât par. în afară de control și de personajele foarte lente nu prea găsim multe obiecții pentru acest joc. El aduce puțin cu Shadow Blade, iar nota finală este de 8.2 din 10. îl puteți descărca de aici.

Puteți afla prețul lui iPhone 5 de pe eMAG.ro.

Uncanny X-Men Days of Future Past Review (iPhone 5)