Valiant Hearts The Great War Review (iPhone 5): un joc foarte sensibil despre un război foarte dur și necomercial (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.224 ori
<b>Valiant Hearts The Great War Review (iPhone 5): un joc foarte sensibil despre un război foarte dur și necomercial (Video)</b>Oricât de ciudat ar suna, Al Doilea Război Mondial este mai "comercial" decât&nbsp;Primul Război Mondial. și asta pentru că nu se vorbește atât de mult despre prima conflagrație și ea nu a părut atât de dramatică. O să vă schimbați...

Oricât de ciudat ar suna, Al Doilea Război Mondial este mai "comercial" decât Primul Război Mondial. și asta pentru că nu se vorbește atât de mult despre prima conflagrație și ea nu a părut atât de dramatică. O să vă schimbați părerea despre primul război global după ce jucați Valiant Hearts the Great War.

Jocul vine de la Ubisoft și l-am testat pe iPhone 5. El a debutat pe 4 septembrie și îl găsiți și pe PlayStation, pe PC și pe Xbox. Jocul costă 6.5 dolari și este un puzzle adventure cu 4 personaje centrale, printre care și Freddy, un soldat afro american mereu nervos, Emile, un francez de vârsta a doua care își cauta ginerele în tabăra germanilor, Anna, o studentă belgiană și Karl, soldat german fără voia sa.

Valiant Hearts The Great War

Pe lângă prețul inițial, va trebui să plătiți și pentru fiecare episod. Jocul implică să apăsați pe ecran sau să faceți swipe pentru a rezolva diferite puzzle-uri, inclusiv să aruncați grenade, să vă strecurați în spatele liniilor inamice, sau să controlați un câine german, care va aduce obiecte și umblă la manete. Veți arunca în aer un mecanism de răspândire a gazului otrăvitor, vă veți lupta cu Baronul Von Dorf direct din zeppelinul său și veți putea afla o sumedenie de informații despre război, prin diferite documente și artefacte găsite.

Valiant Hearts The Great War​

Artworkul e fantastic aici, cu clișee legate de nemți și francezi, unii înfățișați mâncând wurst și bând bere, în vreme ce francezii beau mereu vin și cântă și dansează. Jocul nu are dialog, ci doar onomatopee, destul de explicite. Puzzle-urile sunt inteligente, dar uneori incomode pe micul ecran touch. Atmosfera e tristă, dar excelent realizată de Ubisoft. Grafica arată ca într-un comic book și personajele sunt caricaturale dar pline de emoție. Veti vedea orase distruse, monumente bombardate si veti auzi muzica clasica frantuzeasca in vreme ce fugiti de un zeppelin.

îi acordăm acestui titlu cu valoare de lecție de istorie nota 10 din 10 și îl descărcați de aici.

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Valiant Hearts The Great War Review (iPhone 5)