Walking Dead Road to Survival Review (Samsung Galaxy Note 5): base builder cu elemente de strategie, multe misiuni şi conţinuturi de savurat (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 784 ori
<b>Walking Dead Road to Survival Review (Samsung Galaxy Note 5): base builder cu elemente de strategie, multe misiuni şi conţinuturi de savurat (Video)</b>Seria Walking Dead are deja at&acirc;t de multe jocuri asociate &icirc;nc&acirc;t am cam &icirc;nceput să le pierdem şirul. Printre ele se numără şi Walking Dead Road to Survival, disponibil gratuit in Play Store şi testat pe Samsung Galaxy Note 5....

Seria Walking Dead are deja atât de multe jocuri asociate încât am cam început să le pierdem şirul. Printre ele se numără şi Walking Dead Road to Survival, disponibil gratuit in Play Store şi testat pe Samsung Galaxy Note 5.

Acest joc combină ideea de base builder cu cea de lupte turn based. Avem aici două energii consumabile, cea pentru luptele din single player şi cea pentru multiplayer, confirmând apartenența jocului la genul freemium. Veţi alterna grupurile de personaje cu care jucaţi şi cumva veţi ajunge şi în tabăra Guvernatorului la un moment dat.

Walking Dead Road to Survival include şi elemente de poveste, servite sub formă de replici schimbate între personaje, arătând ca într-un graphic novel. Pe lângă luptele turn based, care durează relativ puţin veţi putea şi să construiţi obiecte prin crafting, să adunaţi lemn şi mâncare, dar şi să reconstruiţi case şi să antrenaţi trupe.

Walking Dead Road to Survival

Evident totul trece prin level up şi upgrade şi culmea e ca şi grafica acestui joc arată destul de OK. Va trebui să fiţi cu ochii pe informaţiile şi statisticile personajelor pentru a crea un party ideal cu eroi. Personaje ca Rick, Michonne sau Guvernatorul pot fi folosite aici şi fiecare are propriile slăbiciuni şi abilităţi. Unii trag bine la distanţă, alţii sunt letali de aproape şi tot aşa.

IAP-urile costa de la 3.85 dolari la peste 100 de dolari din ce am văzut. În PVP veţi ataca gameri reali, cu scopul de a le fura resursele, iar revenind la modul poveste aici trebuie să alegeţi pe cine ucideţi şi pe cine lăsaţi în viaţă. Există şi momente când personajele se panichează sau când intră într-o frenezie şi atacă mai rapid şi mai violent inamicii.

Puteţi folosi item-uri pentru a vă vindeca sau a obţine powerup-uri şi veţi câştiga reputaţie în bătăliile PVP. Sunt toate multe de făcut în acest Walking Dead, de la construirea bazei la cea a unei echipe şi conţinuturile abundă. Mecanicile freemium nu deranjează teribil şi chiar ne-am distrat cu acest titlu. Îi acordăm nota de 8.7 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Găsiți Samsung Galaxy Note 5 în magazinele listate mai jos:

Review Walking Dead Road to Survival Review prezentat pe Samsung Galaxy Note 5