Las' că merge..

Autor:  | Publicat în:  Opinii  Huawei 2.048 ori
<b>Las' că merge..</b>Huawei, repetă greşeala şi postează pe Google+ o fotografie realizată cu un DSLR profesional, sugerând că ar fi fost făcută de un model Huawei, mai exact Huawei P9

În 2012, Nokia publica un clip video cu o tânără pedalând la bicicletă în timp ce, pesemne, era filmată de prietenul ei cu un Nokia Lumia 920, care la rându-i pedala şi el de zor lângă această. Clipul era menit să demonstreze potența sistemului OIS montat pe nou lansatul model Nokia - reper în ale fotografiei cu mobilul în acea vreme. Problema e că echipa însărcinată cu producţia respectivei reclame, a folosit o cameră profesională pentru a realiza clipul, lucru ieşit la iveală prin intermediul unor bloggeri tech ageri la ochi! Nu trebuie să vă spun că ce a urmat, a fost un scandal de toată frumuseţea...

Iată că la 4 ani distanţă, deşi lecţia a fost dată, agenţia care a primit ca sarcină realizarea şi publicarea de materiale publicitare Huawei, repetă greşeala şi postează pe Google+ o fotografie realizată cu un DSLR profesional, sugerând că ar fi fost făcută de un model Huawei, mai exact Huawei P9.

În ambele cazuri am simţit o mâhnire mai degrabă decât supărare, deoarece şi în primul caz şi-n al doilea, am avut ocazia să experimentez capacitatea celor două camere, iar ambele s-au dovedit a fi convingătoare din punct de vedere al calităţii filmării respectiv fotografierii. De ce se întâmplă atunci aceste falsificări?

Singurul motiv plauzibil care-mi vine în minte e ignoranţa celor care realizează aceste materiale publicitare, care la rândul lor au o constantă presiune asupra lor din partea advertiserului/producătorului, pentru a reuşi să crească vânzările prin intermediul materialelor publicitare.

Practic ei au o echipă care se ocupă de filmări şi sesiuni foto pentru materialele publicitare și sunt obişnuiţi să rezolve sarcinile primite cu propriile aparate, astfel că odată primit un task de genul: "realizaţi nişte fotografii la apus cu cutare telefon", fotograful, în ignoranța lui, zice: "fac cu DSLR-ul, e mai simplu, las' că merge, oricum nu-şi dă seama nimeni.." Ei bine, nu te pune cu interneții, domnule fotograf!

Evident nu amărâtul de fotograf e de vină, ci întreaga echipă ce s-a ocupat de marketing, pentru că având un telefon ce chiar iese în evidenţă prin performanța bună a camerei, au permis să se întâmple o astfel de gafă!

Iată şi reacţia oficială a celor de la Huawei pe această temă:

Recent, a fost popularizat faptul că o imagine postată pe conturile noastre din reţelele de socializare nu a fost realizată cu Huawei P9. Fotografia, care a fost realizată de un fotograf profesionist în timpul înregistrării unei reclame pentru Huawei P9, a fost împărtăşită pentru a inspira comunitatea noastră de fani. Cu toate acestea, recunoaştem că trebuia să fim mai clari în ceea ce priveşte mesajul care însoţea imaginea. Nu a fost intenţia noastră să inducem în eroare. Ne cerem scuze pentru asta şi am înlăturat imaginea.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×