Las' că merge..

Autor:  | Publicat în:  Opinii  Huawei 2.134 ori
<b>Las' că merge..</b>Huawei, repetă greşeala şi postează pe Google+ o fotografie realizată cu un DSLR profesional, sugerând că ar fi fost făcută de un model Huawei, mai exact Huawei P9

În 2012, Nokia publica un clip video cu o tânără pedalând la bicicletă în timp ce, pesemne, era filmată de prietenul ei cu un Nokia Lumia 920, care la rându-i pedala şi el de zor lângă această. Clipul era menit să demonstreze potența sistemului OIS montat pe nou lansatul model Nokia - reper în ale fotografiei cu mobilul în acea vreme. Problema e că echipa însărcinată cu producţia respectivei reclame, a folosit o cameră profesională pentru a realiza clipul, lucru ieşit la iveală prin intermediul unor bloggeri tech ageri la ochi! Nu trebuie să vă spun că ce a urmat, a fost un scandal de toată frumuseţea...

Iată că la 4 ani distanţă, deşi lecţia a fost dată, agenţia care a primit ca sarcină realizarea şi publicarea de materiale publicitare Huawei, repetă greşeala şi postează pe Google+ o fotografie realizată cu un DSLR profesional, sugerând că ar fi fost făcută de un model Huawei, mai exact Huawei P9.

În ambele cazuri am simţit o mâhnire mai degrabă decât supărare, deoarece şi în primul caz şi-n al doilea, am avut ocazia să experimentez capacitatea celor două camere, iar ambele s-au dovedit a fi convingătoare din punct de vedere al calităţii filmării respectiv fotografierii. De ce se întâmplă atunci aceste falsificări?

Singurul motiv plauzibil care-mi vine în minte e ignoranţa celor care realizează aceste materiale publicitare, care la rândul lor au o constantă presiune asupra lor din partea advertiserului/producătorului, pentru a reuşi să crească vânzările prin intermediul materialelor publicitare.

Practic ei au o echipă care se ocupă de filmări şi sesiuni foto pentru materialele publicitare și sunt obişnuiţi să rezolve sarcinile primite cu propriile aparate, astfel că odată primit un task de genul: "realizaţi nişte fotografii la apus cu cutare telefon", fotograful, în ignoranța lui, zice: "fac cu DSLR-ul, e mai simplu, las' că merge, oricum nu-şi dă seama nimeni.." Ei bine, nu te pune cu interneții, domnule fotograf!

Evident nu amărâtul de fotograf e de vină, ci întreaga echipă ce s-a ocupat de marketing, pentru că având un telefon ce chiar iese în evidenţă prin performanța bună a camerei, au permis să se întâmple o astfel de gafă!

Iată şi reacţia oficială a celor de la Huawei pe această temă:

Recent, a fost popularizat faptul că o imagine postată pe conturile noastre din reţelele de socializare nu a fost realizată cu Huawei P9. Fotografia, care a fost realizată de un fotograf profesionist în timpul înregistrării unei reclame pentru Huawei P9, a fost împărtăşită pentru a inspira comunitatea noastră de fani. Cu toate acestea, recunoaştem că trebuia să fim mai clari în ceea ce priveşte mesajul care însoţea imaginea. Nu a fost intenţia noastră să inducem în eroare. Ne cerem scuze pentru asta şi am înlăturat imaginea.

[P] eMAG a dat start campaniei "Summer Sales 2017". Promite reduceri de până la 40%!
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×