Acum câteva zile Apple dezvăluia situația financiară pentru trimestrul ce tocmai a trecut, perioadă de 3 luni în care gigantul din Cupertino a reușit comercializarea a peste 61 milioane de iPhone-uri. Acest lucru nu se poate spune și despre tabletele iPad, produse ce au parte de o depreciere constantă a vânzărilor.
În ciuda acestui fapt, tabletele iPad sunt în continuare cele mai vândute device-uri din această categorie de pe piață, trimestrul 2 din 2015 fiind caracterizat de livrare a 12.6 milioane de iPad-uri. Mai precis, Apple a obținut un procent de 26.8% din cota de piață la nivel global, în timp ce Samsung s-a mulțumit cu locul 2 (19.1% cotă de piață).
Principalul motiv pentru care publicul pare să renunțe la achiziția unei tablete sunt telefoanele de tip phablet ca și iPhone 6 Plus. Un astfel de telefon oferă un display destul de generos pentru a fi folosit în gaming, sau pentru vizionarea de conținut multimedia, funcții la care o tabletă părea a fi o alegere mai bună în trecut.


