50 Shades of Fail: OnePlus realizează cea mai libidinoasă reclamă de Valentine's Day (Video)

Autor:  | Publicat în:  OnePlus 3.184 ori
<b>50 Shades of Fail: OnePlus realizează cea mai libidinoasă reclamă de Valentine's Day (Video)</b>Cea mai libidinoasă reclamă din domeniul tech pe 2017 aparține celor de la OnePlus și asta pe bună dreptate. Compania asiatică s-a gândit că o reclamă cu ocazia Valentine's Day ar putea fi o idee strălucită...sau nu prea. Ei bine, după cum puteți vedea

Cei de la OnePlus au avut imaginea stricată cu câţiva ani în urmă când au pornit nişte campanii de promovare cam misogine, dar şi-au reparat brandul cât de cât în ultima vreme. Îl strică din nou azi cu ceea ce pare a fi cea mai slabă reclama de Valentine's Day din istorie.

Sub hashtag-ul "Lick of Love" vedem în reclama de mai jos o serie de domni şi doamne, dar şi domniţe şi domnişori, care îşi manifestă dorinţa. Fie dorinţa pentru iubit sau iubita, fie pentru un telefon OnePlus. Apoi urmează partea plină de cringe a clipului, când îi vedem pe protagonişti lingând telefonul, din toate unghiurile posibile. Acest clip demn de o parodie la 50 Shades of Grey arată că OnePlus nu a învăţat nimic din campaniile eşuate de acum câţiva ani.

Ei au mers pe tema dorinţei şi senzualităţii cu acest clip, dar au căzut în ridicol şi au transformat totul în libidinosenie. Chinezii propun şi un bundle pe o perioadă limitată, sub numele de True Love, care pare să includă huse protectoare, căşti şi încărcător, la preţuri reduse cu peste 40%. Cei care se întreabă ce a făcut aşa greşit OnePlus în 2014, ei bine ei au propus un concurs degradant pentru femei, pentru a câştiga un smartphone. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×