Apple depășește Coca Cola ca valoare a brandului, e pe primul loc În acest an la acest capitol

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.061 ori
<b>Apple depășește Coca Cola ca valoare a brandului, e pe primul loc În acest an la acest capitol</b>Apple a surclasat Coca Cola în topul valorilor brandurilor internaționale, după ce anul trecut producătorul de răcoritoare&nbsp;era pe primul loc. în acest an Coca Cola e pe 3, în vreme ce pe locul 2 se afla Google. &nbsp; Pe 4 îi regăsim pe IBM,...

Apple a surclasat Coca Cola în topul valorilor brandurilor internaționale, după ce anul trecut producătorul de răcoritoare era pe primul loc. în acest an Coca Cola e pe 3, în vreme ce pe locul 2 se afla Google.

Pe 4 îi regăsim pe IBM, iar pe 5 e Microsoft, în vreme ce McDonald's e abia pe 7. Interesant e că Samsung se afla pe 8, deși e peste Apple în mai toate topurile legate de device-uri. Mai important de menționat e faptul că în 2013 Coca Cola a pierdut un titlu pe care îl deținea 13 ani la rând, drept cel mai valoros brand.

Valoarea brandului Apple este estimată undeva la 98.3 miliarde de dolari, cu 28% mai mult decât în 2012, în vreme ce valoarea brandului Google atinge 93.3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decât anul trecut. Apple a fost la un moment dat cea mai valoroasă companie din lume și acum are și acest atribut de brand valoros. Unde se va opri compania din Cupertino?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×