Apple rămâne cel mai proeminent brand din lume, conform studiului anual BrandZ

Autor:  | Publicat în:  Statistici Companii 892 ori
<b>Apple rămâne cel mai proeminent brand din lume, conform studiului anual BrandZ</b>Compania de studii de piață Millward Brown a publicat recent studiul anual BrandZ, care indică popularitatea celor mai mari companii din lume, cu accentul pe cele tech. Apple își păstrează poziția pe primul loc, în ciuda faptului că nu îl mai...

Compania de studii de piață Millward Brown a publicat recent studiul anual BrandZ, care indică popularitatea celor mai mari companii din lume, cu accentul pe cele tech. Apple își păstrează poziția pe primul loc, în ciuda faptului că nu îl mai are pe carismaticul Steve Jobs la cârmă, acesta încetând din viața toamna trecută.

Cum procedează Millward Brown pentru studiu? Ei se bazează pe capitalul de piață al companiei sau prețul unei acțiuni înmulțit cu numărul de acțiuni publice și cu o cifră reprezentativă pentru loialitatea pe care o inspiră brandul. Apple și-a crescut valoarea pe piața cu 19% în ultimul an, ajungând la un total de 183 miliarde de dolari, iar loialitatea față de mărul mușcat nu mai reprezintă de mult o problemă. Astfel, nu ne surprinde să îi vedem pe cei de la Apple pe primul loc.

și Facebook se descurcă bine, aflându-se pe locul 19, ajungând recent la o valoare pe piața de 33.2 miliarde de dolari, după ce acțiunile sale au devenit publice săptămâna trecută. Pe locul doi după Apple în acest top se afla IBM, apoi Google și în mod surprinzător MacDonald's. Apoi urmează alte două vicii: Coca Cola și Marlboro. Pe cei de la Microsoft îi găsim pe locul 5, iar Nick Cooper, director al Millward Brown afrima că Apple poate fi prinsă din urmă, dar asta doar cu un "sprint" al companiei care dorește primul loc.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×