Apple Store-urile angajează experți În domeniul fashion pentru a promova Apple Watch

Autor:  | Publicat în:  Apple 391 ori
<b>Apple Store-urile angajează experți În domeniul fashion pentru a promova Apple Watch</b>Apple Watch a apărut deja pe coperta revistei Vogue în China, deci e clar asociat industriei fashion. Ei bine, acum Apple Store-urile încearcă să promoveze acest produs folosind experți fashion și cei care au lucrat în zona produselor de lux....

Apple Watch a apărut deja pe coperta revistei Vogue în China, deci e clar asociat industriei fashion. Ei bine, acum Apple Store-urile încearcă să promoveze acest produs folosind experți fashion și cei care au lucrat în zona produselor de lux.

Astfel, la magazinele Apple se caută acum noi angajați, unii care să se ocupe în special de Apple Watch. Fostul CEO Burberry Angela Ahrendts se ocupă de tot ce are legătură cu Apple Watch și retail, deci de aici și afinitatea cu luxul și fashionul. Practic, o secțiune din Apple Store va deveni echivalentul unui magazin de parfumuri/haine de lux/ magazin de bijuterii. De asemenea, dacă angajatul Apple de rând pare a fi un geek îmbrăcat în albastru, ei bine în zona Apple Watch se va vorbi limbajul fashion și îmbrăcămintea va fi diferită.

Apple Store-urile angajează experți În domeniul fashion pentru a promova Apple Watch

Vor exista și numeroase modele Apple Watch de ales, fabricate din cele mai luxoase materiale. Pentru început, ceasul vine în versiuni de 38 mm și 42 mm, cu finisaje din oțel inoxidabil, oțel space black, argintiu, space gray, aur galben de 18 karate și aur roz de 18 karate. Nu este exclus ca Apple să angajeze fotomodele pentru a prezenta ceasurile la încheietură.

și toate acestea pentru un smartwatch care pornește de la 350 de dolari... ajungând la mii de dolari în versiunile din aur.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×