Pe 3 februarie Vivo a organizat o reuniune oficială, atât cu partenerii, cât şi cu jurnaliştii, în cadrul căreia a discutat despre evoluţia companiei în ultimul an, dar şi despre planurile pentru anul 2018. Aceasta este o întrunire anuală, iar amfitrion a fost Shen Wei, CEO, fondator şi presedinte Vivo.

Această companie merită o atenţie specială, pentru că a crescut mult în ultimii ani, aflându-se acum în top 3 în China şi în top 5 producători smartphone la nivel global. De fapt dacă am cupla Vivo, Oppo şi OnePlus am obţine un producător de telefoane cu vanzari mai mari decât Apple. În 2017, Vivo a reuşit să îşi dubleze creşterea de venituri, dar şi cota de piaţă, deci le-a mers excelent.

Ce am reţinut eu din ultimele lor terminale? Că majoritatea au cameră duală frontală, că Vivo a inaugurat scanerul de amprente integrat în ecran (X20 Plus UD) şi că preferă telefoanele high midrange în loc de flagship-uri. Shen Wei a amintit de istoria de 22 de ani a companiei, dar şi de perioadele de criză peste care firma a trecut cu bine. Pentru 2018 se promite o axare pe 5G, pe AI şi pe coeziunea mai bună între cultură, produse şi brand, la nivel corporațional.
Vivo vrea să se orienteze mai mult spre client şi pariază în continuare mai mult pe piaţa din China, decât pe cea internaţională. Acest producător de telefoane a evoluat mult în ultima vreme, inclusiv ca imagine. Gândiţi-vă numai la faptul că sunt sponsor oficial pentru FIFA World Cup 2018 şi 2022 şi că au avut un telefon inclus în filmul Captain America: Civil War în 2016.
Vivo se numără și printre companiile care au încheiat un parteneriat cu Qualcomm pentru modemuri 5G.


