Cosmote și Romtelecom vor trece oficial la branding-ul Deutsche Telecom Începând din această toamnă

Autor:  | Publicat în:  Cosmote 1.605 ori
<b>Cosmote și Romtelecom vor trece oficial la branding-ul Deutsche Telecom Începând din această toamnă</b>După ce în luna februarie aflam de planurile companiei Deutsche Telecom pentru piața din România, planuri ce constau în implementarea unei rețele de tip All-IP până în anul 2018, și după ce la mijlocul lunii martie apăreau primele informații...

După ce în luna februarie aflam de planurile companiei Deutsche Telecom pentru piața din România, planuri ce constau în implementarea unei rețele de tip All-IP până în anul 2018, și după ce la mijlocul lunii martie apăreau primele informații cu privire la rebranding-ul Cosmote, respectiv Romtelecom, iată că astăzi acest lucru din urmă se confirmă pe cale oficială.

Acțiunea de rebranding a fost aprobată în cadrul Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor grupului elen cu o majoritate de voturi. Astfel, companiile afiliate ale OTE (Cosmote România, Romtelecom) vor suferi un proces de rebranding ce va avea loc pe data de 12 septembrie anul curent. în timp ce Cosmote va fi cunoscut sub numele T-Mobile, Romtelecom va avea denumirea T-Home pe piața din România.

Prin această acțiune, grupul german speră ca branding-ul Deutsche Telecom să atace piața extrem de competivită de telecom prezentă în România, acțiune ce va aduce un câștig mult mai mare pentru Cosmote și Romtelecom în competiția directă cu alți operatori printre care se numără Orange, Vodafone, și mai nou RCS&RDS. După cum aflam acum câteva săptămâni, RCS&RDS va deveni un mare jucător pe piața din România odată cu anunțarea roaming-ului național oferit în parteneriat cu Vodafone, cât și prin numeroasele abonamente ce oferă beneficii nelimitate la prețuri foarte mici.

Aflăm și faptul că Michael Tsamaz, președinte și CEO al grupului elen OTE, a votat această decizie de rebranding cu o mică strângere de inimă, în special datorită faptului că de acum înainte companiile din România nu vor mai plăti către Atena taxe pentru dreptul de folosire a brandurilor OTE, ci direct către Bonn, grupul ce se ocupă de mărcile germane.

După cum unii dintre noi poate sunt la curent cu situația, grupul OTE a fost unul dintre cele care au obținut acum mai bine de 16 ani, mai precis în anul 1998 o licență de telefonie mobilă în România, licență ce s-a transpuns în lansarea pe piață în anul 2000 a brandului Cosmorom, brand ce a fost aproape de faliment în anul 2005. Aproape de finalul anului, grupul Cosmote a fost cel care a preluat Cosmorom și a readus pe piață serviciile de telefonie mobile sub brandul Cosmote pe data de 6 decembrie 2005.

Rămâne de văzut cum va fi primit acest rebranding de către populație și cu ce oferte are de gând să ne atragă T-Mobile la capitolul telefoane mobile. După cum bine știm, în acest moment, unele dintre magazinele partenere Cosmote, și anume Germanos, oferă unele dintre cele mai scumpe terminale de pe piață. Un astfel de exemplu ar fi Samsung Galaxy S3, terminal lansat în anul 2012. Acesta are un preț de 1.999 lei în magazinele Germanos, în timp ce retailerii oferă același produs pentru doar 1.099 lei.

De asemenea, un alt capitol la care mai au de lucrat cei de la Cosmote înainte de introducerea branding-ului T-Mobile este acoperirea. Un prim pas în acest sens a fost făcut în data de 6 aprilie, zi în care Cosmote a anunțat faptul că acoperirea la nivel național va crește la 90%, iar acoperirea 4G va ajunge la aproximativ 40% din utilizatorii prezenți în mediul urban.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×