Cota de piață Samsung are de suferit În acest trimestru; vânzări cu până la 4.9% mai mici comparativ cu anul trecut

Autor:  | Publicat în:  Studii 631 ori
<b>Cota de piață Samsung are de suferit În acest trimestru; vânzări cu până la 4.9% mai mici comparativ cu anul trecut</b>După ce ieri lăudam compania Samsung pentru decizia de a renunța la debutul comercial al primului terminal cu Tizen OS, în special datorită unui probabil eșec ca urmare a insuficienței maturității unui astfel de OS, iată că astăzi aflăm și...

După ce ieri lăudam compania Samsung pentru decizia de a renunța la debutul comercial al primului terminal cu Tizen OS, în special datorită unui probabil eșec ca urmare a insuficienței maturității unui astfel de OS, iată că astăzi aflăm și cifrele privind vânzările realizate de companie în trimestrul 2 din acest an.

După cum și tabelul de mai sus rezultat dintr-un studiu IDC ne prezintă, vânzările Samsung în trimestrul doi din acest an au scăzut cu până la 3.9% comparativ cu vânzările înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.

Astfel, în timp ce anul trecut în trimestrul 2, Samsung livra 77.3 milioane de smartphone-uri, în acest an au fost distribuite un număr de 74.3 milioane de smartphone-uri. Cu toate acestea, Samsung își păstrează poziția de lider cu o cotă de piață de 25.2%, urmat de către Apple cu 11.9%.

Următoarele trei poziții au fost ocupate de către Huawei cu un procent de 6.9%, Lenovo cu o cotă de piață de 5.4%, respectiv LG Electronics, companie ce a vândut în acest trimestru 14.5 milioane de smartphone-uri (4.9%). Deși diferențele de vânzări în cazul Samsung comparativ cu anul trecut nu sunt atât de mari, acestea ar putea semnala un motiv de îngrijorare pentru companie.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×