Cota de piață Samsung are de suferit În acest trimestru; vânzări cu până la 4.9% mai mici comparativ cu anul trecut

750 ori
<b>Cota de piață Samsung are de suferit În acest trimestru; vânzări cu până la 4.9% mai mici comparativ cu anul trecut</b>După ce ieri lăudam compania Samsung pentru decizia de a renunța la debutul comercial al primului terminal cu Tizen OS, în special datorită unui probabil eșec ca urmare a insuficienței maturității unui astfel de OS, iată că astăzi aflăm și...

După ce ieri lăudam compania Samsung pentru decizia de a renunța la debutul comercial al primului terminal cu Tizen OS, în special datorită unui probabil eșec ca urmare a insuficienței maturității unui astfel de OS, iată că astăzi aflăm și cifrele privind vânzările realizate de companie în trimestrul 2 din acest an.

După cum și tabelul de mai sus rezultat dintr-un studiu IDC ne prezintă, vânzările Samsung în trimestrul doi din acest an au scăzut cu până la 3.9% comparativ cu vânzările înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.

Astfel, în timp ce anul trecut în trimestrul 2, Samsung livra 77.3 milioane de smartphone-uri, în acest an au fost distribuite un număr de 74.3 milioane de smartphone-uri. Cu toate acestea, Samsung își păstrează poziția de lider cu o cotă de piață de 25.2%, urmat de către Apple cu 11.9%.

Următoarele trei poziții au fost ocupate de către Huawei cu un procent de 6.9%, Lenovo cu o cotă de piață de 5.4%, respectiv LG Electronics, companie ce a vândut în acest trimestru 14.5 milioane de smartphone-uri (4.9%). Deși diferențele de vânzări în cazul Samsung comparativ cu anul trecut nu sunt atât de mari, acestea ar putea semnala un motiv de îngrijorare pentru companie.

Material Video Promovat:

Samsung Galaxy Active 2 LTE Unboxing și Setup, plus activare Orange Number Share

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×