Extras din discuțiile interne Apple: “Samsung stie mai bine advertising”/ "consumatorii doresc ceea ce noi nu avem" (Aprilie 2013)

Autor:  | Publicat în:  Apple 733 ori
<b>Extras din discuțiile interne Apple: &ldquo;Samsung stie mai bine advertising”/ "consumatorii doresc ceea ce noi nu avem" (Aprilie 2013)</b>​în ultimele zile au apărut o grămadă de informații de culise cu privire la Apple și Samsung, pe fondul disputei în tribunal pe care o au cele două. Ca de obicei au loc mărturii din partea oficialilor și sunt aduse în discuție documente...

​în ultimele zile au apărut o grămadă de informații de culise cu privire la Apple și Samsung, pe fondul disputei în tribunal pe care o au cele două. Ca de obicei au loc mărturii din partea oficialilor și sunt aduse în discuție documente și memo-uri interne. Unul dintre acestea arată o ușoară disperare din partea Apple anul trecut în aprilie, atunci când nu își găsea strategia ideală.

Aparent titlul unuia dintre slide-urile de la o prezentare internă era "consumatorii vor ceea ce noi nu avem". Un alt document apărut la proces este un email de la șeful de marketing Apple, Phil Schiller către agenția de advertising Apple. în acest mail el laudă reclama Samsung de la Super Bowl 2013 și spune că advertiserii asociați sud coreenilor au făcut o treabă bună.

între timp "Apple se chinuie cu un brief pentru iPhone. E păcat de advertising deoarece avem produse mai bune", spunea oficialul Apple. Laudele la adresa concurenței nu lipsesc nici din corespondenta Samsung, astfel că oficialii companiei afirmau în 2009 că funcția slide to unlock de pe iPhone e mai bună decât soluția de pe terminalele Samsung.

Apple Superbowl Email

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×