God of Light Review (Allview X1 Xtreme): puzzle inedit cu oglinzi, un soundtrack de excepție (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 770 ori
<b>God of Light Review (Allview X1 Xtreme): puzzle inedit cu oglinzi, un soundtrack de excepție (Video)</b>Atunci când am testat telefonul Allview X1 Xtreme am testat și jocuri pe el, cum e cazul lui God of Light. Acest titlu este un puzzle inedit, pe bază de oglinzi și reflexii ale luminii. Acest titlu e disponibil gratuit, iar mai multe detalii aflați...

Atunci când am testat telefonul Allview X1 Xtreme am testat și jocuri pe el, cum e cazul lui God of Light. Acest titlu este un puzzle inedit, pe bază de oglinzi și reflexii ale luminii. Acest titlu e disponibil gratuit, iar mai multe detalii aflați în rândurile următoare.

Jocul vine de la Playmous și include muzica faimosului artist UNKLE, o muzică liniștitoare de fundal, pe care cu siguranță o veți aprecia. God of Light are un design artistic foarte reușit și este genul de joc care calmează nervii. Conceptul este de a conduce razele de lumină către o țintă și pe drum să treceți lumină printr-o serie de cristale. Veți găsi și licurici pe parcurs, care fie va arăta traseul ideal, fie pot fi păstrați pentru a debloca nivele viitoare.

God of Light Android​

în joc veți ghida lumina rotind oglinzile, mișcându-le și țintind către întuneric, un se afla ascunse alte suprafețe lucioase. Tot nivelul se afla în întuneric, deci trebuie să ghiciți în ce zonă se afla următoarea oglindă. Nivelele sunt totuși destul de repetitive, iar controlul prin touch al rotirii oglinzilor nu e foarte precis. Totuși pentru soundtrack, originalitate și design artistic, acest joc merită un 8.8 din 10.

îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X1 Xtreme, prețuri actualizate:

God of Light Review