HTC One M9 primește un review detaliat din partea AnandTech odată cu primirea softului final, telefonul nu se mai încălzește excesiv

Autor:  | Publicat în:  HTC 1.342 ori
<b>HTC One M9 primește un review detaliat din partea AnandTech odată cu primirea softului final, telefonul nu se mai încălzește excesiv</b>Mai devreme &icirc;n cursul acestei zile vă prezentam c&acirc;teva teste benchmark și fotografii realizate cu HTC One M9 &icirc;n versiunea cu software final la pachet, materiale dezvăluite de către publicația taiwaneză udn.com. După cum probabil...

Mai devreme în cursul acestei zile vă prezentam câteva teste benchmark și fotografii realizate cu HTC One M9 în versiunea cu software final la pachet, materiale dezvăluite de către publicația taiwaneză udn.com. După cum probabil știți, HTC a fost nevoită să aducă un update ca urmare a numeroaselor probleme legate de supra-încălzirea device-ului, acesta atingând valoarea de 55 grade dupa rularea unui test benchmark.

Printre sursele ce astăzi au publicat recenzii ale lui One M9 se numără și AnandTech, unul dintre cele mai renumite site-uri de pe piață în ceea ce privește testarea hardware. După cum și publicația ne dezvăluie, recenzia inițială pregătită pentru HTC One M9 a trebuit a fi modificată ca urmare a sosirii unui update final software din partea companiei taiwaneze.

Aceștia au refăcut unele din testele benchmark, moment în care au remarcat faptul că noul update aduce modificări majore la capitolul performanță și temperatură de utilizare. Aflăm că au fost operate modificări pe partea de “thermal throttling”, termen ce face referie la o setare software prin care în momentul atingerii unei anumite temperaturi, viteza de operare a procesorului se reduce pentru ca terminalul să se răcească.

HTC One M9 primește un review detaliat din partea AnandTech odată cu primirea softului final, telefonul nu se mai supraîncălzește excesiv

Astfel, HTC a decis să reducă temperatura maximă de utilizare, metodă prin care telefonul va păstra o temperatură mai mică (max. 45 grade). Cum este de așteptat, în momentul atingerii acestui punct, performanțele telefonului vor avea de suferi. AnandTech declară că telefonul încă se încălzește, dar nu la fel de mult ca înainte.

Cât despre autonomia terminalului, aflăm că în cadrul testelor refăcute, HTC One M9 a obținut 7.25 ore de autonomie în modul browsing internet prin 2G/3G, test la care modelul de anul trecut obținea 8.95 ore. De asemenea, s-a constatat și faptul că display-ul integrat pe acest model afectează consumul de energie, iar comparativ cu M7 și M8, avem parte de unghiuri de vizualizare mult mai slabe. Luminozitatea este și ea mai slabă comparativ cu HTC One M8 (496 nits) vs. One M9 - 431 nits.

AnandTech a testat și pe larg perfomanța hardware a lui One M9, rezultatele fiind disponibile în cadrul review-ului chiar aici. În acest moment pe web sunt deja postate o serie de recenzii pentru HTC One M9 din partea unor nume populare din domeniu ca și The Verge, Engadget, Gizmodo, sau Android Central. Ne vom informa ce spun redactorii care au avut șansa să testeze deja telefonul, urmând să revenim ulterior cu un articol ce va împărtăși concluziile acestora pentru noul One.

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀