In Fear I Trust review (iPad Mini): un joc horror din gena lui Outlast și Silent Hill, dar sub ele (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 846 ori
<b>In Fear I Trust review (iPad Mini): un joc horror din gena lui Outlast și Silent Hill, dar sub ele (Video)</b>Se întâmplă rar să găsești un joc horror bun pe tablete și telefoane în ziua de azi, dar un joc acceptabil mai apare din când în când. în acest caz e vorba despre In Fear I Trust de la Chillingo, pe care l-am testat pe iPad Mini. Acest joc...

Se întâmplă rar să găsești un joc horror bun pe tablete și telefoane în ziua de azi, dar un joc acceptabil mai apare din când în când. în acest caz e vorba despre In Fear I Trust de la Chillingo, pe care l-am testat pe iPad Mini. Acest joc costă 3 dolari și ocupa cam 1 GB spațiu de stocare.

Avem de-a face cu un horror first person, cu o atmosferă sumbră și 2 episoade de jucat, primul într-un spital psihiatric și al doilea într-o școală bântuită. Acest titlu combina elemente din Outlast cu Silent Hill, dar și cu o multitudine de puzzle-uri și un control foarte incomod. Thumbstickurile virtuale de pe ecran vă permit să vă deplasați și să schimbați unghiul de vizualizare, dar personajul se mișcă foarte lent.

Povestea acestui titlu e plină de clișee și neconcordante, dar veți obține cam 3 ore de gameplay destul de înspăimântător. și asta mai ales pentru că jocul abundă de viziuni și fantome care apar din senin și vă sperie, dar doar dacă sunteți mai slabi de înger. Nu vă așteptați la lupte sau creaturi care să vă urmărească, ci mai degrabă la o colecție de puzzle-uri și ceea ce americanul numește "jump scares" ieftine.

Atmosfera e punctul forte al jocului, iar puzzle-urile sunt destul de grele, unele mult peste The Room chiar. Veți avea și posibilitatea de a activa o vedere specială, care dezvăluie indicii și veți folosi un jurnal pentru a vă păstra aceste indicii, notițe, hărți și altele. Un dezavantaj al jocului este și timpul lung de încărcare, dar și filmulețele numeroase. Inițial am avut parte și de crashuri și buguri, dar ele s-au rezolvat.

îi dăm lui I.F.I.T o notă de 8 din 10 și asta doar pentru atmosferă. îl descărcați de aici.

​Puteți afla prețul actual al tabletei iPad mini de pe eMAG.