Injustice Gods Among Us Review: Batman și Superman În luptă pe viață și pe... bare de energie (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 2.043 ori
<b>Injustice Gods Among Us Review: Batman și Superman În luptă pe viață și pe... bare de energie (Video)</b>Injustice Gods Among Us este un joc companion pentru titlul cu același nume de pe console și puteți debloca noi conținuturi în jocul de consola prin intermediul lui Injustice în versiunea pentru mobil. &nbsp; Acesta este un joc de lupte de tip "tag...

Injustice Gods Among Us este un joc companion pentru titlul cu același nume de pe console și puteți debloca noi conținuturi în jocul de consola prin intermediul lui Injustice în versiunea pentru mobil.

Acesta este un joc de lupte de tip "tag team" cu supereroi, inclusiv faimoșii Batman, Superman, the Flash, Green Lantern și mulți, mulți alții. Evident sunt incluse și personaje negative, de la Joker și Harley la Bane și Lex Luthor. Jocul este disponibil gratuit și noi l-am testat pe iOS, pe iPad Mini. Veți avea șansa să vă luptați folosind 3 personaje din universul comics-urilor contra altor 3 personaje.

Veți face tap pe ecran pentru un atac ușor și swipe pentru unul mai dur, iar cu două degete pe ecran veți bloca atacurile. Jocul este ușor repetitiv, dar fanii universului DC vor savura luptele intre personaje preferate. Pe măsură ce avansați în joc veți primi credite după lupte, cu care veți putea debloca noi abilități personaje, fie făcând upgrade-uri, fie cumpărând cărți de joc cu personajele celebre, pe care le veți colecționa.

Injustice Gods Among Us Review: Batman și Superman În lupta pe viață și pe... bare de energie (Video)​

Atacuri speciale includ lovitura ultra rapidă a lui Flash sau atacul energetic al lui Lex Luthor, iar în cazul lui Catwoman veți avea parte de gheare ascuțite și foarte rapide. Pentru atacuri speciale va trebui să apăsați frenetic pe ecran, după cum se vede în video review. Intre lupte veti pierde bare de energie, care la un moment dat se refac, sau le puteti reface folosind resurse consumabile. Aici intra in actiune in app purchases. Puteți descărca jocul de aici și noi îi dăm o notă de 8.75 din 10.

Prețui iPad-ului îl puteți afla aici.