Spy Shop Black Friday 2017

iOS 6.0 scalează corect o interfață cu 5 rânduri doar pe rezoluția de 640 x 1136, cea a lui iPhone 5

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.351 ori
<b>iOS 6.0 scalează corect o interfață cu 5 rânduri doar pe rezoluția de 640 x 1136, cea a lui iPhone 5</b>Datorită unui simulator iOS, aplicație inclusă în kitul dezvoltatorilor care lucrează cu această platformă am aflat că rezoluția care se zvonește că va fi suportată de iPhone 5 presupune afișarea de 5 rânduri de iconuri. E vorba aici despre...

Datorită unui simulator iOS, aplicație inclusă în kitul dezvoltatorilor care lucrează cu această platformă am aflat că rezoluția care se zvonește că va fi suportată de iPhone 5 presupune afișarea de 5 rânduri de iconuri. E vorba aici despre 640 x 1136, rezoluție despre care se vorbea încă din luna mai.

Tot atunci apăreau zvonuri că acest număr de pixeli va fi afișat pe un ecran de nou iPhone de 3.999 inch. în ultima vreme am tot văzut componente de iPhone 5 și elemente de design ajungând pe web și s-a vorbit mai puțin despre software, rezoluții și scalare. Revenind la informația noastră, câțiva curioși au folosit simulatorul iOS și au testat rezoluția de 640 x 1136, iar mai jos vedeți o comparație între iOS 6.0 și 5.1, cu 5 rânduri de iconuri, respectiv 4 rânduri.

E interesant că simulatorul nu va afișa corect 5 rânduri de iconuri DECâT în rezoluția de mai sus, iar orice altă rezoluție va afișa iconurile eronat. Evident, toate acestea nu sunt dovezi 100% legate de ecranul următorului iPhone, dar sunt indicii destul de bune. Cel mai probabil acesta va fi un terminal mai lung, pe ecranul căruia vom avea un rând extra de iconuri și rezoluția de 640 x 1136 de pixeli. Să vedem acum cu se vor adapta și dezvoltatorii la acest număr de pixeli.

iOS 6.0 scalează corect o interfață cu 5 rânduri

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×