Samsung introduce în România serviciul de asistență și suport 24/7 pentru toată categoria de dispozitive mobile

477 ori
<b>Samsung introduce în România serviciul de asistență și suport 24/7 pentru toată categoria de dispozitive mobile</b>Un comunicat de presă proaspăt ajuns în inbox-ul nostru ne aduce detalii interesante despre un anunț marca Samsung România ce privește cumpărătorii de terminale mobile, atât smartphone-uri cât și purtabile

Un comunicat de presă proaspăt ajuns în inbox-ul nostru ne aduce detalii interesante despre un anunț marca Samsung România ce privește cumpărătorii de terminale mobile, atât smartphone-uri cât și purtabile. Descoperim pe această cale faptul că începând din această lună Samsung introduce în România asistență și suport 24/7 pentru toată categoria de dispozitive mobile - asta pentru a oferi cea mai bună experiență post-cumpărare.

Samsung este singurul producător de smartphone care oferă în România asistență 24/7 pentru această categorie de produse, serviciu ce are ca scop principal satisfacerea nevoilor și a dorințelor utilizatorilor. Posesorii de terminale Galaxy vor beneficia de asistență permanentă prin intermediul aplicației Samsung Members sau prin telefon la numărul 080087267864 (apel gratuit) sau *8000 (apel tarifat în rețea).

Odată ce apelați unul dintre aceste numere veți fi preluat automat de un asistent tehnic care vă va oferi soluții pentru problemele întâmpinate, sau ajutor specializat și sfaturi în utilizarea produselor Samsung, indiferent de oră sau zi. Detalii extra despre serviciu de relații clienți și centrele de service autorizate Samsung găsiți pe site-ul companiei aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×