Strikefleet Omega Review - joc Android SF cu nave high tech și strategie turn based (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.862 ori
<b>Strikefleet Omega Review - joc Android SF cu nave high tech și strategie turn based (Video)</b>Dacă v-ați plictisit de shootere și jocuri de acțiune la Mobilissimo.ro, atunci Strikefleet Omega va fi un concept original pentru voi. Avem de-a face aici cu un soi de joc de strategie foarte simplu, pe bază de nave spațiale și un pic de tower...

Dacă v-ați plictisit de shootere și jocuri de acțiune la Mobilissimo.ro, atunci Strikefleet Omega va fi un concept original pentru voi. Avem de-a face aici cu un soi de joc de strategie foarte simplu, pe bază de nave spațiale și un pic de tower defense dacă vreți. Jocul este disponibil gratuit în Google Play Store și are o grafică destul de modestă, dar plăcută, deoarece amintește de jocurile anilor 90.

Porniți cu o navă mamă, din care puteți trimite escadrile de nave mai mici pentru a ataca inamicii. Aceștia sosesc în valuri și au drept scop fie distrugerea voastră, fie a dronelor care colectează resurse. Aceste drone le veți direcționa către asteroizi și aveți și posibilitatea de a crea o navă specială pentru colectarea de resurse. Navele mici sunt trimise pur și simplu trasându-le ruta pe ecran către inamici, sau mai bine zis către un punct de întâlnire cu aceștia.

Strikefleet Omega gameplay

De-a lungul misiunilor veți aduna puncte, cu care veți cumpăra nave noi și upgrade-uri, fie pentru arme sau protecția crucișătoarelor voastre. Există și inamici greu de distrus, pe care va trebui să îi atacați cu câteva valuri de nave și aveți la dispoziție și un buton pe ecran care distruge absolut tot de pe ecran și elimina inamicii problematici. Practic acesta este un joc Tower Defense deghizat în joc de strategie spațial. îl găsiți aici gratuit și noi îi acordăm nota 9 din 10.