Trolls vs Vikings Review (Allview Viva H7S): o clonă Plants vs Zombies bine realizată (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 808 ori
<b>Trolls vs Vikings Review (Allview Viva H7S): o clonă Plants vs Zombies bine realizată (Video)</b>în ziua de azi foarte multe jocuri sunt clonate și ar fi greu să îi acuzăm pe producătorii lor de lipsa de originalitate, în condițiile în care e greu să inventezi ceva nou, mai ales pe platformele touch. Ele sunt dominate de clone de Candy...

în ziua de azi foarte multe jocuri sunt clonate și ar fi greu să îi acuzăm pe producătorii lor de lipsa de originalitate, în condițiile în care e greu să inventezi ceva nou, mai ales pe platformele touch. Ele sunt dominate de clone de Candy Crush, Temple Run sau Infinity Blade, iar azi disecam o clonă de Plants vs Zombies. Jocul se numește Trolls vs Vikings și a fost testat pe tableta Allview Viva H7S.

Jocul e disponibil gratuit și este un tower defense că la carte, doar că în loc de plante și zombii avem trolli și vikingi. Voi veți juca cu trolli și veți face fata valurilor de vikingi atacatori. Clonă este una totală, de la animații și unități la întreg miezul gameplayului. Inamicii ataca în valuri, iar în loc de floarea soarelui avem acum pietre albastre pe care le generează unitățile de bază, minerii. Acestea și unitățile de atac sunt plasate pe un soi de eșichier, după cum vedeți în review. Pietrele albastre le veti aduna si cheltui pe noi unitati.

Avem unități care trag de la distanță, unele care pot schimba rândul de atac și unele care atacă doar de aproape, dar și unități scut. Veți primi și aur în urma înfrângerii unor inamici, aur cheltuit pe deblocarea de noi creaturi, atacuri speciale și alte beneficii. Atacurile speciale includ un o lovitură cu meteoriți și pietre care cad din cer. E interesant de remarcat că trollul principal, cel care produce resurse devine mai scump cu fiecare unitate folosită.

Trolls vs Vikings​

Spre deosebire de Plants vs Zombies, aici nu mai aveți mașini de tuns iarbă ca ultima soluție în caz că năvălesc zombii/vikingii, ci e game over dacă ajung la capăt de rând. Mi se pare și că jocul e puțin mai ușor decât PvZ, iar unitățile oferite sunt dragoni, statui care trag cu fulgere, trolli mici cu praștii și mamuți din piatră. Avem și în app purchases și un număr limitat de sloturi cu creaturi, pe care le putem alege înainte de bătălie.

Deși acest joc e o clonă, ea este una bine realizată, dar plină de in app purchases. Jocul primește nota de 8 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview Viva H7S prețuri actualizate:

Trolls vs Vikings Review (Allview Viva H7S)