Xiaomi e prinsă furând munca unui artist pentru o campanie de promovare proprie

Autor:  | Publicat în:  Huawei 1.062 ori
<b>Xiaomi e prinsă furând munca unui artist pentru o campanie de promovare proprie</b>După ce am văzut companii promovând camera unor telefoane prin fotografii făcute cu DSLR-ul, acum vedem şi campanii de advertising pe bază de artwork furat de la artişti, fără credit. Xiaomi a folosit operele lui

După ce am văzut companii promovând camera unor telefoane prin fotografii făcute cu DSLR-ul, acum vedem şi campanii de advertising pe bază de artwork furat de la artişti, fără credit. Xiaomi a folosit operele lui Peter Tarka fără permisiune, deşi acesta le realizase pentru o campanie LG.

Dacă Xiaomi a recunoscut deja că emulează strategia de marketing Apple şi imită şi Apple Store-urile sale în oarecare măsură, când vine vorba de marketing nu trecuse un anumit prag. Puteţi vedea cele două imagini în articol, ceea de sus care promovează Xiaomi Mi 9 şi alte dispozitive Xiaomi şi cea de jos care e un artwork cu un labirint în stil MC Escher şi Monument Valley.

Peter Tarka

Xiaomi a încercat să facă nişte giumbuşlucuri şi să mai mute din elemente pentru a nu fi prinsă, dar nu i-a mers. Unele din rampe şi porţi au fost mutate puţin. Imaginile promo apar pe pagina oficială Xiaomi Spania, dar au fost înlăturate între timp şi Xiaomi afirmă că a concediat angajatul responsabil. Artistul Peter Tarka a creat această instalaţie artistică în mai 2018 şi a postat-o pe reţeaua Behance.

Compania chineză a preluat-o fără credit şi fără a îl plăti pentru munca sa. A recunoscut greşeala totuși şi a promis că va îmbunătăţi procesele interne de aprovare ale artwork-ului. Şi-a cerut şi scuze faţă de Tarka, deci e pe drumul cel bun.

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×