Angry Birds 2 Review (Nokia N1): cantitatea mare de nivele nu înseamnă şi calitate; Vieţile strică plăcerea jocului! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 870 ori
<b>Angry Birds 2 Review (Nokia N1): cantitatea mare de nivele nu înseamnă şi calitate; Vieţile strică plăcerea jocului! (Video)</b>Cu o lună &icirc;n urma realizăm recenzia jocului Angry Birds 2 &icirc;n format video, iar acum e momentul recenziei text. Titlul a sosit &icirc;n Play Store gratuit &icirc;n această vară, iar noi l-am testat pe tableta Nokia N1. Peste 200 de nivele...

Cu o lună în urma realizăm recenzia jocului Angry Birds 2 în format video, iar acum e momentul recenziei text. Titlul a sosit în Play Store gratuit în această vară, iar noi l-am testat pe tableta Nokia N1. Peste 200 de nivele sunt disponibile în acest titlu, iar acum avem şi un concept de vieţi, care va deranja fanii seriei Angry Birds de până acum.

Acest concept implică utilizarea a 5 vieţi la sesiunile de gameplay, iar dacă rămâneţi fără păsări la o sesiune, atunci pierdeţi o viaţă. Păsările sunt oferite sub formă de cărţi de joc şi puteţi să o schimbaţi în orice moment pe cea cu care trageţi cu altă avută la îndemână. Nivelele au devenit compartimentate, chiar şi în 4 segmente, deci va trebui să vă drămuiţi bine păsările şi să încercaţi să obţineţi cărţi de joc şi prin alte mijloace.

Spre exemplu, dacă faceţi mult damage primiţi o carte bonus şi dacă loviţi un porc de aur iar primiţi o carte în plus. Există şi powerup-uri speciale, aşa zisele vrăji, precum ardeiul iute care face porcii să ia foc sau ploaia cu răţuşte de aur. Veţi avea şi gems că resursa freemium aici, putând cumpăra cu ea noi cărţi de joc sau vieţi. Uneori când rămâneţi fără carte la final puteţi vedea o reclamă pentru a primi o pasăre în plus.

Există şi lupte cu câte un boss, care acum are şi o bară de viaţă şi trebuie împins în hău pentru a îl dovedi. Animaţiile sunt acum mai complexe, iar porcii sunt mai mobili, unii panicându-se şi plecând cu o paraşută, ceea ce face nivelul foarte greu şi vă va face să mai pierdeţi o pasăre. Există şi o nouă pasăre, numită Silver, care zboară în formă de litera "L". Grafica e în stil desen animat şi vedem şi prim planuri cu fetele porcilor şi păsărilor, atunci când trageţi cu praştia.

Printre mecanicile de joc de aici se număra tuburile teleportoare, ventilatoarele şi florile carnivore care scuipă cu materialele ce cad când dărâmaţi turnuri de lemn, piatră şi gheaţă. Din păcate nivelele sunt prea asemănătoare şi e greu să fie egalate excepţionalele mecanici de joc din Angry Birds Space sau Angry Birds Star Wars. Angry Birds 2 dezamăgeşte pentru că limitează gameplay-ul şi nu răsplăteşte gamerii fideli care au rămas alături de seria Angry Birds, chiar şi acum când e în picaj.

Îi acordăm nota 8.2 din 10 şi descărcaţi jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS. Titlul rămâne distractiv, dar e sub predecesorii săi şi apropo există şi un soi de mod de gameplay endless, un aşa numit Tournament, care va permite să jucaţi doar o dată pe zi. [FORUM NOKIA N1]

Prețul tabletei îl puteți afla de aici.

Angry Birds 2, Video Review prezentat pe Nokia N1