Angry Birds Seasons Ham Dunk Review (Allview X2 Twin): ce au În comun porcii și baschetul NBA? (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 662 ori
<b>Angry Birds Seasons Ham Dunk Review (Allview X2 Twin): ce au În comun porcii și baschetul NBA? (Video)</b>Angry Birds Seasons a primit un nou update, unul sub numele Ham Dunk, care ne aduce zeci de nivele legate de fenomenul NBA. Din moment ce ne aflăm la început de sezon NBA, Rovio a decis să ofere nivele asociate acestei ligi. &nbsp; Primiți câte un...

Angry Birds Seasons a primit un nou update, unul sub numele Ham Dunk, care ne aduce zeci de nivele legate de fenomenul NBA. Din moment ce ne aflăm la început de sezon NBA, Rovio a decis să ofere nivele asociate acestei ligi.

Primiți câte un nivel dedicat fiecărei echipe din NBA, dar cele 30 de nivele asociate sunt deblocate contra cost. Cele gratuite sunt 10, plus încă 5 pentru anumite țări precum China sau Turcia. Am testat jocul pe telefonul Allview X2 Twin, subiectul unui concurs recent organizat de Mobilissimo.ro. Jocul e plin de conținuturi NBA, de la acele mănuși mari ale publicului la coșuri de baschet, mingi Spalding și o nouă pasăre electrică care va curentă totul în jurul său.

Angry Birds Seasons Ham Dunk

în nivelele contra cost deblocați și pasărea minge Spalding și trebuie să recunosc că noile nivele sunt cam ușoare. Cu această ocazie am descoperit și o nouă secțiune în Seasons, una asociata sărbătorilor mai puțin cunoscute. Dacă Halloween și Crăciunul sunt mainstream și au primit deja pachete de nivele, zile precum Bacon Day, Egg Day sau Columbus Day au primit câte un nivel dedicat. Avem și Ziua Jocurilor Video care include o mulțime de porci aranjați în forma unui joc clasic.

Jocul e distractiv și aduce idei total originale cu privire la designul de nivel, deci primește nota 8 de la noi. îl puteți descărca de aici pe Android, sau de aici, pe iOS.

Allview X2 Twin prețuri actualizate:

Angry Birds Seasons Ham Dunk Review (Allview X2 Twin)