Beach Buggy Racing review (Huawei Ascend P7): un nou joc benchmark, cu grafică arătoasă, control incomod (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.047 ori
<b>Beach Buggy Racing review (Huawei Ascend P7): un nou joc benchmark, cu grafică arătoasă, control incomod (Video)</b>Atunci când am testat telefonul Huawei Ascend P7, am avut și o sesiune de gaming cu acest device. Ea a inclus jocul Beach Buggy Racing, disponibil gratuit in Play Store. El este continuarea firească a lui Beach Buggy Blitz, care avea doar rol de demo...

Atunci când am testat telefonul Huawei Ascend P7, am avut și o sesiune de gaming cu acest device. Ea a inclus jocul Beach Buggy Racing, disponibil gratuit in Play Store. El este continuarea firească a lui Beach Buggy Blitz, care avea doar rol de demo și arată bine chiar și în faza incipientă.

Jocul este un racer în stil Mario Kart și are o grafică foarte arătoasă. Creatorul său a ales și o ușoară înclinare a camerei la viraje pentru a crește senzația de acțiune și viteza. Există peste 25 de powerupuri în joc și grafică este una 3D, cu iluminare dinamică și reflexii bine realizate. Problema e ca pe Huawei Ascend P7 după aproximativ 5 minute de rulat jocul el începe să aibă puțin lag.

Beach Buggy Racing

Fizică lui Beach Buggy Racing e bine implementată, iar acest titlu va permite să customizati diferite vehicule, să deblocați unele noi și să deblocați și tot soiul de șoferi trăzniți, inclusiv alieni. Aveți la dispoziție 12 circuite, printre care și unele pe plajă, în junglă sau în mlaștină, toate cu scurtături speciale. De-a lungul curselor puteți folosi și arme luate că powerupuri de pe traseu și aveți numeroase obiecte distructibile în cale.

Vector Unit este creatorul acestui joc, iar cursele au loc cu accelerație automată, iar voi trebuie doar să controlați direcția și frânele. Personal prefer controlul touch și nu cel tilt și chiar și așa nu îmi place controlul imprecis al acestui titlu. Cursele se împart în time trial, cursa contra unui boss sau o întrecere cu alți 5 competitori. Există și un sistem de energie aici, că în orice freemium care se respectă, astfel că primiți 5 Tickets, care înseamnă doar 5 curse consecutive, apoi stați pe bară.

Dacă terminați primul atunci primiți încă un Ticket. Nu am apreciat faptul că Vector Unit vrea și să plătim 2 dolari pentru multiplayer split screen odată ce conectăm telefonul la televizor. Totuși, titlul rămâne distractiv în doze mici și îi acordăm nota 8.3 din 10. îl descărcați de aici pe Android, sau de aici pentru iOS.

​Huawei Ascend P7 prețuri actualizate:

​Beach Buggy Racing review (Huawei Ascend P7)