Candy Crush Soda Saga Review (Allview V1 Viper E): un upgrade față de predecesor, dar tot blocat de freemium (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 946 ori
<b>Candy Crush Soda Saga Review (Allview V1 Viper E): un upgrade față de predecesor, dar tot blocat de freemium (Video)</b>Ei bine da, am făcut-o și pe asta, am realizat o recenzie jocului Candy Crush Soda Saga pe Mobilissimo.ro. Doar nu puteam rata cel mai popular joc din lume de pe mobile, nu-i așa? Am testat acest titlu gratuit pe Allview V1 Viper e, telefon pe care vi...

Ei bine da, am făcut-o și pe asta, am realizat o recenzie jocului Candy Crush Soda Saga pe Mobilissimo.ro. Doar nu puteam rata cel mai popular joc din lume de pe mobile, nu-i așa? Am testat acest titlu gratuit pe Allview V1 Viper e, telefon pe care vi l-am oferit la un concurs între timp.

Până să mă apuc de Soda Saga nu jucasem temeinic un Candy Crush, dar iată că am luat contact în sfârșit cu fenomenul. Jocul implica potrivirea a 3 bomboane de aceeași culoare, pentru că ele să dispară și să fac loc apariției unor noi bomboane pe eșichier. Soda Saga aduce 140 de nivele complet noi și un soundtrack înregistrat de orchestra simfonică din Londra. Acum veți putea umple nivelul cu suc acidulat pentru a-l completa sau salva urși blocați în gheață.

Candy Crush Soda Saga​

Puteți sparge gheața aliniind bomboane colorate sau folosind o acadea că powerup. Mișcările pe care le puteți face au un număr limitat, iar limitată e și sesiunea de gameplay, deoarece veți pierde o inimă la fiecare game over. Când rămâneți fără inimi, puteți fie să solicitați prietenilor de pe Facebook să vă ofere inimi, fie să așteptați minute bune, fie să plătiți. Dacă veți potrivi 4 bomboane veți activa un pește, iar cu 7 o bomboană multicoloră, care dizolvă o bună parte din dulciurile de o anumită culoare de pe ecran.

Gamerul își poate compara scorurile pe Facebook cu ale prietenilor și uneori veți primi și hinturi legate de următoarea mutare, bomboanele săltând puțin într-o anumită zonă a ecranului. Rețineți faptul că firma King face 1 milion de dolari pe zi din acest joc, deci este un mega succes. Candy Crush Soda Saga creează dependență, e mai arătos și mai glossy decât predecesorul, dar personal consider că nu a revoluționat genul Match 3, deci îi acordăm o notă de 8 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, respectiv de aici pentru iOS.

Allview V1 Viper e prețuri actualizate:

Candy Crush Soda Saga Review (Allview V1 Viper E)