Horn review (iPhone 5): cea mai apropiată experiență de Zelda pe care o puteți avea pe mobil (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 742 ori
<b>Horn review (iPhone 5): cea mai apropiată experiență de Zelda pe care o puteți avea pe mobil (Video)</b>Zelda rămâne un clasic al tuturor jocurilor pe consolă, indiferent de genul pe care îl preferați, dar din păcate seria celor de la Nintendo nu a ajuns vreodată oficial pe mobil sau tableta. Avem totuși jocuri care merg pe același concept, cum e...

Zelda rămâne un clasic al tuturor jocurilor pe consolă, indiferent de genul pe care îl preferați, dar din păcate seria celor de la Nintendo nu a ajuns vreodată oficial pe mobil sau tableta. Avem totuși jocuri care merg pe același concept, cum e cazul lui Horn, pe care l-am testat pe iPhone 5.

Acest joc costă 7 dolari, datează din 2012 și eu l-am prins gratuit, fiind jocul săptămânii în App Store. Titlul ocupa 1.02 GB și a primit ultima actualizare în luna decembrie a anului trecut. Grafică să arata fantastic, chiar și pentru un joc din 2014, iar acest titlu este un third person action adventure, care combina elemente de Zelda cu Vagrant Story (PlayStation 1). Personajul principal este un tânăr ajutor de fierar, pe numele său Horn, care se trezește în mijlocul unei lumi în care oamenii au devenit monștri.

Horn

Veți avea și un sidekick, sub forma unui cap vorbitor care e tare ironic și prost crescut și care oferă dialoguri savuroase cu personajul principal. Pe lângă obișnuitele puzzleuri bazate pe mediul din jur, va trebui să trageți cu arbaleta în diferite inele pentru a vă cățăra până acolo, să deschideți cufere cu comori și să vă făuriți singuri armele. Muzica de fundal e orchestrala, dialogurile sunt bine scrise, iar bătăliile se desfășoară cam ca în Infinity Blade.

Asta înseamnă că aveți mult swipe de făcut, și trebuie  să evitați loviturile inamicului și să îi căutați punctul slab. Aveți la dispoziție și acțiuni contextuale, precum un salt în aer exact când inamicul își desfășoară atacul special și apoi o lovitură bine plasată. Veți putea folosi săbii, pumnale, topoare și alte arme, plus itemurile pe care le găsiți sau cumpărați. Pe lângă modul Story mai există și modul Quest, în care întâlniți valur de inamici, iar acest titlu, deși e ușor repetitiv și are nivele lineare, rămâne un joc third person de acțiune de excepție. îi acordăm o notă de 9.7 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS, ori de aici pentru Android.

Puteți afla prețul actual al lui iPhone 5 de pe eMAG.ro.

Horn review (iPhone 5)